Czwartek, 4 lipca 2024

imieniny: Malwiny, Izabeli, Aureliana

RSS

Marketing dla nowoczesnej gastronomii - jak realizować?

23.05.2021 07:00 | 0 komentarzy | MK

Reklama dźwignią handlu. To hasło jest znane każdemu, kto próbował podbić szeroko pojęty rynek i zdobyć grono wiernych klientów. Promowanie oferowanych przez siebie usług nie dotyczy jednak tylko konkretnych wyrobów. Z rozmaitych rodzajów promocji korzystają także różnego rodzaju punkty usługowe, w tym restauracje.

Marketing dla nowoczesnej gastronomii - jak realizować?
Wiesz coś więcej na ten temat? Napisz do nas

Promocja wszędzie obecna — reklama w masowych środkach przekazu

Przestrzeń radiowa od lat zapełniona jest blokami reklamowymi różnych firm i oferowanych przez nie produktów. Z rozwojem technologii promocja przeniosła się w dużym stopniu do sieci internetowej, gdzie za pomocą popularnych portali społecznościowych mogła swobodnie trafić do docelowego odbiorcy. Pozycjonowanie stron, umieszczanie banerów reklamowych na internetowych forach ma za zadanie oswoić i zachęcić potencjalnego klienta do zapoznania się z ofertą danej firmy.

Okazyjna oferta — oferta wszechstronna

Jeśli prowadzisz swój biznes od dłuższego czasu, z pewnością zdajesz sobie sprawę z tego, jak liczna, a przy tym silna, jest w gastronomii konkurencja. Lokale prześcigają się w promocyjnych akcjach, wprowadzając tak zwane "happy hour". Innym sposobem na przyciągnięcie szerszego grona klientów jest wprowadzenie urozmaiconej oferty, dedykowanej osobom o odmiennym od tradycyjnego sposobu żywienia, uwzględniającej w menu dań wegańskich, wegetariańskich, czy bezglutenowych.

Promocja dla każdego — nowy marketing

Korzystanie z usług takich firm jak agencja marketingowa nie jest dla nikogo nowością. Posiłkowanie się wiedzą i doświadczeniem specjalistów w branży promocji, jest doskonałym sposobem na zwiększenie zainteresowania klientów ofertą firmy. Przed podjęciem współpracy z konkretną agencją marketingową, należy zapoznać się z dostępnymi dla naszej restauracji możliwościami. Podstawę wszelkich działań stanowi tu określenie budżetu, który miesięcznie możemy przeznaczyć na promowanie lokalu gastronomicznego.

Promocja lokalu — większe doświadczenie, większe możliwości

Będąc przedsiębiorcą z krwi i kości, zapewne cały swój czas poświęcasz rozwojowi firmy. Nieustannie inwestujesz w poszerzanie kwalifikacji personelu, nawiązujesz kolejne kontakty biznesowe i starasz się, by Twój lokal kojarzony był z najwyższą jakością. Prowadząc tak szeroko zakrojone działania, możesz nie mieć czasu na dodatkowe czynności zwiększające popularność Twojej restauracji. Znając jednak wymagania dzisiejszej klienteli i sposób pozyskiwania przez nią informacji na temat miejsc godnych odwiedzenia, zdajesz sobie sprawę z tego, że bez pomocy profesjonalnej agencji marketingowej możesz nie osiągnąć oczekiwanego celu. Korzystając jednak z usług specjalistów od marketingu i reklamy, możesz, określając swoje cele, w szybkim czasie znacznie zwiększyć zainteresowanie ofertą Twojego lokalu.

Reklama i marketing restauracji — siła internetu

Opiniotwórcza sfera lata temu już ulokowała się w sieci internetowej, na różnego rodzaju forach, aplikacjach i portalach społecznościowych. Firmowe strony na Facebooku oraz fanpage to obecnie jeden z najskuteczniejszych środków komunikacji, pozwalających na poszerzanie grona klientów. Regularnie zamieszczane posty wzbogacone o fotorelacje w wysokiej jakości to niewątpliwa wizytówka przyciągająca uwagę klientów, poszukujących interesującego i nowoczesnego, idącego z duchem czasu lokalu.

Więcej: https://warszawskagm.pl/blog/reklama-restauracji-bistra/

Materiał zewnętrzny