Sobota, 21 grudnia 2024

imieniny: Tomasza, Piotra, Tomisława

RSS

E-sklep PGG. Zdesperowani klienci wysłali 87 109 maili w sprawie zakupu węgla

21.10.2022 13:50 | 13 komentarzy | ż

Specjaliści IT z Polskiej Grupy Górniczej postanowili ułatwić klientom e-sklepu kontakt z firmą. Teraz jest to możliwe za pośrednictwem specjalnego formularza dostępnego z poziomu profilu w e-sklepie. To rozwiązanie ma być prostsze w obsłudze i bardziej skuteczne niż e-mail.

E-sklep PGG. Zdesperowani klienci wysłali 87 109 maili w sprawie zakupu węgla
Nowa funkcjonalność została wprowadzona w czwartek 20 października 2022 r. i w ciągu kilkunastu godzin pojawiło się tą drogą około półtora tysiąca zapytań - informuje PGG. Zdjęcie ilustracyjne, fot. PGG S.A.
Wiesz coś więcej na ten temat? Napisz do nas

Nowa jakość w komunikacji

- Klienci e-sklepu PGG S.A. mogą kontaktować się z operatorem bezpośrednio z poziomu profilu własnego konta. Zostały im udostępnione specjalne formularze, dzięki którym komunikacja ze sklepem ma przebiegać znacznie sprawniej. Formularze zastąpiły skrzynkę kontaktową sklep@pgg.pl i skrzynki kontaktowe kopalń - informuje Polska Grupa Górnicza.

- Liczymy na to, że klienci będą zadowoleni. Wprowadzone formularze to zdecydowana jakościowa różnica w komunikacji w stosunku do dotychczasowej

- zapewniają specjaliści IT w PGG S.A.

Interakcja, której wcześniej brakowało

Dostęp do formularza uzyskujemy po zalogowaniu na swoje konto w e-sklepie PGG. Pytania zadajemy w odpowiednich zakładkach. Zostały one pogrupowane tematycznie, co ma skrócić czas dotarcia zapytania do odpowiedniej komórki PGG i udzielenia odpowiedzi.

Dostęp do formularza uzyskujemy po zalogowaniu na swoje konto w e-sklepie PGG. Pytania zadajemy w odpowiednich zakładkach. Zostały one pogrupowane tematycznie, co ma skrócić czas dotarcia zapytania do odpowiedniej komórki PGG i udzielenia odpowiedzi.

- Formularz daje możliwość rozmowy on-line z klientem, czego wcześniej nie było. Teraz jest interakcja. A na dodatek teraz można dokładnie prześledzić, kiedy padło pytanie i kto na nie odpowiedział – wyjaśniają specjaliści IT w PGG S.A.

Nowe funkcjonalności pozwalają sprawdzić deklarację CEEB, załączone dokumenty, a także dokonać korekty danych za pośrednictwem formularza.

Dotychczas klienci wysyłali e-maile na adres sklep@pgg.pl oraz na skrzynki mailowe kopalń. Łącznie PGG otrzymała  87 109 zapytań przesłanych w ten sposób.

źródło: PGG, oprac. ż