Będzie mniej reklam w przestrzeni publicznej. W urzędzie konsultowali uchwałę reklamową
W jastrzębskim magistracie przez dwa dni odbywały się spotkania w ramach konsultacji społecznych, na których zaprezentowano założenia do przygotowywanej uchwały reklamowej.
Będzie mniej reklam w przestrzeni publicznej. W urzędzie konsultowali uchwałę reklamową
W ramach spotkania z mieszkańcami odbyły się warsztaty dotyczące najlepszych rozwiązań przestrzennych dla reklam. Warsztaty stworzyły okazje do zwrócenia uwagi na wiele istotnych problemów zaistniałych w przestrzeni publicznej. Uczestnicy i uczestniczki spotkania zwracali uwagę na konieczność ujednolicenia form reklam i większą dbałość o ich jakość.
W drugim dniu wysłuchano stanowisk przedsiębiorców. Zwrócili oni uwagę na przychody z reklam. Wskazali również, że zależy im na podnoszeniu jakości nośników. Istotne dla nich było także zmniejszenie ilości tekstu na szyldach, dzięki czemu zyskałyby na czytelności.
Więcej informacji, w tym wstępne założenia uchwały reklamowej można znaleźć w Biuletynie Informacji Publicznej miasta.
Komentarze
8 komentarzy
Komentarz został usunięty ponieważ nie jest związany z tematem
Komentarz został usunięty ponieważ nie jest związany z tematem
Komentarz został usunięty ponieważ nie jest związany z tematem
Komentarz został usunięty ponieważ nie jest związany z tematem
@Adamif
Nie tylko na telefonach. Jak wygląda ten portal?! To jest masakra! Reklama na reklamie reklamą pogania, czytać się tego nie da. A taki fajny był ten portal...
To powinna być ogólnopolska kampania, bo to co wyprawiają gogle na naszych telefonach powinno być karane, nie ma tekstu ,bo zabijają go ich reklamy,
A to oślepiające cudo przy Pszczyńskiej na wyjeździe z miasta też proponuję wygasić.
Może w końcu wyłączą ten świecąco-migający ekran na MOKu. Nie dosyć, że denerwuje ludzi w nocy bo w domu dyskoteka, to w dobie narzucanych wszędzie oszczędności, to cholerstwo świeci 24/dobę