Ile reklam ma być w przestrzeni miasta? Dziś i w środę konsultacje społeczne w tej sprawie
W Jastrzębiu rozpoczęły się prace nad "uchwałą krajobrazową", czyli dokumentem regulującym zasady i warunki umieszczania reklam w przestrzeni miejskiej, również tej prywatnej. Miasto zaprasza na konsultacje w tej sprawie.
Reklamy, szyldy i każda inna informacja dotyczą prowadzonej działalności ma być regulowana przez "uchwałę krajobrazową". Dokument bardzo szeroko będzie określał, co można, a co nie, jeśli chodzi o prezentację reklamową i promocyjną w przestrzeni miasta. Co ciekawe, zasady te będą dotyczyły również działek prywatnych.
Aktualnie konstruowane są założenia jastrzębskiej "uchwały krajobrazowej", w co miasto zaangżowało architekta Bartosza Poniatowskiego, który pracował już w tym temacie m.in. dla Cieszyna i Wisły.
Swój głos w tej sprawie mogą zabrać również mieszkańcy i przedsiębiorcy.
Spotkanie dla mieszkańców zaplanowano na dziś (4.10.), na godzinę 17:00, w siedzibie Urzędu Miasta, na I piętrze, w sali 129 A.
Przedsiębiorcy zaś będą mogli wyrazić swoje opinie i przemyślenia w środę (5.10.), również o godzinie 17:00, w siedzibie Urzędu Miasta, na I piętrze, w sali 129 A.
Więcej informacji w tej sprawie można znaleźć w prezentacji przygotowanej przez Urząd - wyświetla się w nowej karcie przeglądarki: LINK
Komentarze
2 komentarze
Tak - pousuwajcie reklamy, zróbcie je mikroskopijne albo wcale - potem szukaj przedsiębiorstwa czy sklepu... Owszem - niektóre są szpecące, bez logiki, smaku, czy niemające nic wspólnego z miejscem (chyba że kierujące do miejsca). Ale żeby nakazywać jak ma wyglądać reklama na PRYWATNEJ działce?
"miasto zaangżowało architekta Bartosza Poniatowskiego, który pracował już w tym temacie m.in. dla Cieszyna i Wisły"
A Wydziel Architektury w UM dalej bedzie wpierdywal metan w krzesla i do pracy potrzebny jest zewnetrzny uslugodawca?