MZK bliżej ludzi - na czterech kółkach
Międzygminny Związek Komunikacyjny rozpoczyna obsługę pasażerów w terenie. Mobilny punkt obsługi pasażerów uruchamiany będzie cyklicznie w gminach należących do MZK. W pierwszej kolejności skorzystają z niego głównie mieszkańcy miejscowości położonych najdalej od biura związku w Jastrzębiu.
- Na miejscu będzie możliwe załatwienie wszystkich spraw związanych z wyrobieniem e-biletu lub jego aktualizacji. To informacja szczególnie ważna dla uczniów rozpoczynających naukę po wakacyjnej przerwie. Pracownicy MZK udzielą także wszelkich informacji dotyczących usług MZK. Zakres obsługi będzie identyczny jak ten w Biurze Obsługi Klienta w jastrzębskiej siedzibie MZK – informuje Rafał Jabłoński, rzecznik prasowy MZK.
Harmonogram obsługi pasażerów
Czerwionka-Leszczyny: poniedziałek 26 sierpnia sala posiedzeń Urzędu Gminy i Miasta, godz. 11.00-17.00
Pawłowice Śląskie: wtorek 27 sierpnia Urząd Gminy (parter), godz. Godz. 11.00-17.00.
Pszów: środa 28 sierpnia Urząd Miasta - Biuro Obsługi Klienta, godz. 11.00-17.00
Rydułtowy: czwartek 29 sierpnia kancelaria Urzędu Miasta, godz. 11.00-17.00.
Żory: piątek 30 sierpnia Muzeum Miejskie, godz. 10.00-16.00
Radlin: drugi tydzień września - szczegóły podamy w późniejszym terminie.
Komentarze
11 komentarzy
@Gość 07.08.2019 14:02
A właśnie, że obaj nie macie racji bo tego nicka pierwsza w galaktyce użyła Antka kobity szwagra współlokatorka
Zbiurokratyzowane MZK już nie mieści się w biurach, to wożą się autami. Do likwidacji.
A zlikwidowanych kursów dla dojeżdzających do pracy linią 124 nadal brak- to raczej bliżej ludzi nie jest.
@Gość - nie zgadzam się. To ja tego nicka jako pierwszy użyłem.
Do Gość o 11:59, tylko się nie zesraj z tego. Już słyszę ból dupy
@Gość
I znowu ktoś się pode mnie podszywa. Otóż pragnę oznajmić, że pseudonim "Gość" może być używany tylko przeze nmie, zrozumiano? Udawacze i figuranci proszeni są o odpuszczenie sobie i wymyślenie sobie innych.
W żorskim muzeum MZK powinno mieć stały dyżur.
Za 30 lat MZK odkryje internet, ludzie kupia bilet nie wychodzac z domu.
To może by tak iść z duchem czasu i nasz magistrat zorganizuje mobilne punkty obsługi interesantów? Szczególnie do przyjmowania skarg i zażaleń. Wówczas nawet by ich nie analizowano tylko od razu do kosza.
Sprzedaż obwoźna. W kolejnymi etapie dostosowywania się MZK do wolnego rynku, postawią szczęki pod Supersamen.
Ojej, z jakim rozmachem ten nasz MZK dziala po przewodnictwem pana Foxowicza. Jestem dumnym mieszkancem tej upadajacej osady gorniczej. Postkomunistyczny kolos na glinianych nogach sie chwieje, ale nic