Sprawdź czy dojedziesz do szkoły, pracy
Międzygminny Związek Komunikacyjny poinformował, jak będzie wyglądała komunikacja zastępcza w dniach od poniedziałku do piątku. Trzeba liczyć się z tym, że nie wszystkie autobusy pojadą zgodnie z „normalnym” planem.
W całości (bez zmian) wykonane będą kursy na liniach: E-3, 101, 102, 103, 103A, 104, 105, 107, 108, 110, 114, 115, 118, 122, 125, 126, 127, 130.
Linie: 106, 109, 111, 112, 113, 116, 117, 119, 120, 121, 123, 124, 131 będą wykonywane częściowo zgodnie z rozkładem jazdy komunikacji zastępczej.
Na linii 112 zabraknie kursu o godz. 4.45,7.05 i 14.15 z przystanku „Armii Krajowej WORD” oraz o 6.20, 8.05 i 15.05 z przystanku „KWK Borynia”.
Linia 113: nie pojadą kursy o 13.20 z „Dworca Zdrój”, 14.50 z przystanku „Armii Krajowej WORD” oraz o 14.15 i 15.25 z przystanku „KWK Borynia”.
Linia 120: nie pojadą kursy o 7.15 z "Dworca Arki Bożka" i 7.24 z przystanku „Ruptawa Szkoła”.
Na linii 121 zabraknie kursu o godz. 6.30 i 13.10 z przystanku „Chlebowa Pętla” oraz o 7.25 i 14.10 z przystanku „KWK Borynia”.
Linia 128: w tym przypadku nie pojedzie autobus o godz. 5.20 i 6.35 z „Dworca Arki Bożka”, a także o godz. 6.30 i 7.15 z przystanku „Pawłowice Centrum Targ”.
Linia 131: nie pojadą kursy o godz. 12.45 i 13.45 z „Dworca Arki Bożka” oraz o godz. 13.50 i 14.50 z „Rybnik Śródmieście 3 Maja”.
Linia 129 (relacji Zdrój - OPS) zostaje tymczasowo zawieszona.
Rozkład jazdy dostępny jest na stronie internetowej MZK od północy z poniedziałku na wtorek oraz w aplikacji mobilnej MyBus. Za wszelkie niedogodności przepraszamy.
W Biurze MZK uruchomiony zostanie dyżur specjalny. Informacje udzielane są telefonicznie, a także za pośrednictwem komunikatora Messenger widocznego na stronie internetowej MZK.
W sprawie utrudnień na liniach można dzwonić pod numery telefonów: 32 476 35 77; 32 476 34 74; 32 475 14 02.
Komentarze
22 komentarze
Kiedy będą zwolnienia w MZK ?
Jakby w 2015 wygrał pkm to by tego syfu z warszafka nie bylo.
Proszę władnych w MZK o nie robienie z pasażerów idiotów. Sprawdzanie na waszej stronie , co pojedzie , a co nie jest fikcją. Np dziś tj. 19 marca linia 101 7.00 z Bożka - brak. Zresztą codziennie brak jest kursów oznaczonych jako jeżdżące. Tablice informujące ( w zasadzie dezinformujące ) nie zdają egzaminu. Jak to jest, że w np.Rybniku system informacji założony kilka lat wcześniej niż u nas potrafi podać każde opóźnienie lub odwołanie kursu?
Skończ się koleś podawać za kogoś innego z 13.54
Mam teraz inne zdanie po rozmowie z kierownikiem pkm z którym sie znam juz lata.
"Oni przekazali kasę w 2018 roku, tym kupili sobie spokój przed wyborami, nie podejmując przy okazji żadnej decyzji co z PKM-em"
Przeciez to napisalem, pieniadze wydali, nie zrobili nic, choc obiecali.
Do kola -7.46 jestem w 100% pewny , że to nie Ty piszesz te teksty. Nie wiem czemu ktoś się podaje za Ciebie. Dobrze, że rozmawiałem ostatnio z Tobą i znam Twoje zdanie ????
Radio Teheran - dużo piszesz, mało wiesz, o losach PKM-u decyduje walne zgromadzenie wspólników, prezydenci, burmistrzowie, wójtowie ,delegaci /radni/, czyli politycy poszczególnych miast i gmin /10/, to Oni przekazali kasę w 2018 roku, tym kupili sobie spokój przed wyborami, nie podejmując przy okazji żadnej decyzji co z PKM-em, aby miasto mogło przejąć PKM, musi z tego związku czyli MZK wystąpić i musi chcieć przejąć firmę,a jak to było z wystąpieniem i jest nadal , ten co choć trochę się orientuje to wie. Można jeszcze z PKM-u zrobić podmiot wewnętrzny, ale tutaj też musi się zgodzić większość właścicieli delegatów z poszczególnych miast i gmin, a jak wiadomo nie ma woli politycznej.Niech wybiorą następnego prywaciarza, jednego o standardach holenderskich już mieli,jak to się skończyło widać w Naszym mieści, komunikacja zastępcza, autobusy różnokolorowe, brudne siedzenia pasażerskie, poręczę, jeżdżące jak chcą i kiedy chcą. Przez ponad 40 lat autobusy WPK obecnie PKM kursowały zgodnie z planem, przez tyle lat funkcjonowania nie wypadło tyle kursów co warszawce przez 4 lata, autobusy były sprawne,czyste panowie kierowcy w koszulach i krawatach, i jak jesteś taki mądry albo masz wiedzę to napisz komu to przeszkadzało.Poczytaj jak funkcjonują podobne firmy komunikacyjne w Tychach, Gliwicach, Katowicach, Jaworznie, Czechowicach-Dziedzicach, Bielsku-Białej, tam firmy są pod miastem albo są podmiotami wewnętrznymi, a tu, jest twór zwany Międzygminny Związek Komunikacyjny,/10 miast i gmin/ gdzie miasto Jastrzębie płaci na komunikację rocznie około 13 milionów, tj, ponad 50% rocznego całego budżetu MZK, a resztę płaci pozostałe 9 miast i gmin i mają taki sam głos jak miasto Jastrzębie-Zdrój.Czy to jest sprawiedliwe.
Na linii 112 zabraknie kursu o godz 15.05 z przystanku ?KWK Borynia?.
Linia 113: nie pojadą kursy o 14.15 i 15.25 z przystanku ?KWK Borynia?.
CZYLI PO PIERWSZEJ ZMIANIE Z BORYNI DO ZDROJU JUŻ NIE WRÓCIMY DZIĘKUJEMY WŁADZOM MIASTA !!!
@GośćDziś o 8:56
Zapomniales o pieniadzach na "ratowanie" PKM w kwietniu ur.
Pieniadze te zostaly zmarnotrawione. Nie podjeto zaplanowanych dzialan, choc jasne bylo, ze to ostatnia szansa na gladkie przeksztalcenie PKM i przejecie przez miasto byla.
"iz nie mają jak zmienić nagle calego systemu informatycznego rozkładu"
Jak wydali tylko kilkanascie milionow, to nie maja jak.
Milion dla urzednika to jednostka monetarna, nad wydaniem 15 milionow mysli tak dlugo jak ty o 15 zl.
Zmarnotrawienie 15 milionow powoduje tyle wyrzutow sumienia, co strata pizzy bez dodatkow.
"rozważyć pełen audyt w firmie"
Dopiero co byl, Towarzysz Buda zlecal, wynikow nie opublikowano.
Komunikacja zastępcza pewnie z.ostanie na parę lat.
Jaka mowa nienawiści, jakie nieprawdziwe informacje, były dyrektor z zbiurokratyzowanego MZK jest specjalistą d/s systemów transportowych z pensją dyrektora i to On i komisja przetargowa doprowadziła do obecnej sytuacji a nie Pani Prezydent.
Oczywiście winna jest wszystkiemu nagle obecna PP a za cały za przeproszeniem bajzel odpowiada zupełnie kto inny. Chciałbym bardzo przeczytać rzetelny, analityczny artykuł opisujący cały przebieg działania jakie znaczyły się w MZK przed przejęciem przez Warbusa aż do teraz. Stan finansowy, kto za co odpowiadał, decyzje radnych kto jak głosował, dlaczego została podjęta taka a nie inna decyzja. Takie pełne, dokładne opracowanie jak w dziennikarstwie śledczym. Jednak poza wylewającym się jadem z jednej i drugiej strony średnio ogarniętych ludzi, lepiej pisać bzdurne komentarze.
Nie mniej jednak na chwilę obecną miasto jako organ jako z samo siebie powinno zabezpieczyć wykonanie minimum przejazdów do: szkoła / praca oraz z miastami sąsiadującymi w odpowiednich godzinach ruchu, przeanalizować jego natężenie w autobusach i konkretnych liniach i rozważyć pełen audyt w firmie, wraz z całkowitą jej restrukturyzacją i dopasowaniem do wymagań ruchu miejskiego.
"do takiego burdelu jak teraz jeszcze nikt nie doprowadził, brawo dla pierwszej Damy Jastrzębia..."
Nie przesadzaj. Dzis kumuluje sie glupota wielu lat i wielu kadencji wladz zasilana urzednicza miernota i bezmyslnoscia. Proces rozwalania tego maista trwa od poczatku lat 90.
Miałam podobny problem - zadzwonilam do mzk pani mi odpowiedziala iz nie mają jak zmienić nagle calego systemu informatycznego rozkładu, najlepiej zadzwonić i upewnic sie czy dany kurs pojedzie.... ja jesj mówię to przed kazdym przejazdem dzwonić bezsensu a pani mi na to że niestety ale takie problemy wynikały i bardzo jej przykro prosze uzbroić sie w cierpliwość
A 120 o 16:29? Wczoraj było napisane, że pojedzie i na tym się skończyło, że było napisane. Ludzie chodzą na przystanki i się wracają po kilka razy z myślą "może teraz pojedzie", czysta loteria, żenada, 30 lat tutaj mieszkam i do takiego burdelu jak teraz jeszcze nikt nie doprowadził, brawo dla pierwszej Damy Jastrzębia...
Wyzwiska nic nie pomogą!! Pelna mobilizacja moich przyjaciol z PKM!! Damy Radę sami bez mzk!!
Proszę uprzejmie nie siać mowy nienawiści i nieprawdziwych informacji. Pan Lanuszny akurat, jak mało kto, jest najbardziej zasłużonym dla naszego miasta honorowym obywatelem galaktyki. No może jeszcze oprócz Słitfoci.
Dziadostwo i afrykanizacja
Jak się miewa specjalista d/s systemów transportowych z pensją dyrektora, system na który wydano 15 milionów jest obecnie bezużyteczny. Kto za to odpowie w zbiurokratyzowany MZK?. Odpowiedź nasuwa się sama, to specjalista d/s systemów transportowych z pensją dyrektora B. Lanuszny z Żor.