Czwartek, 7 listopada 2024

imieniny: Antoniego, Ernesta, Achillesa

RSS

Wynajem ekspresu do kawy – czy warto?

28.12.2023 13:01 | 0 komentarzy | MK

Potrzeby, dla których decydujemy się na pozyskanie ekspresu do kawy są różne. Czasami możliwość podania kawy z profesjonalnego ekspresu to główne źródło dochodów. Innym razem to sprawa polepszenia warunków pracy w biurze. Niezależnie od sytuacji, wynajem ekspresu do kawy to rozwiązanie, które warto wziąć pod uwagę.

Wynajem ekspresu do kawy – czy warto?
Wiesz coś więcej na ten temat? Napisz do nas

Podsumowanie:

  • Długoterminowy wynajem ekspresu do kawy (https://www.tchibo-coffeeservice.pl/rozwiazania-dla-biznesu/modele-finansowania/) – jak każde rozwiązanie – ma zarówno zalety, jak i wady. Decyzja o wyborze tego modelu pozyskania urządzenia powinna być dobrze przemyślana i oparta na indywidualnych potrzebach oraz możliwościach finansowych Twojej firmy.
  • Wynajem ekspresów do kawy cieszy się dużą popularnością wśród przedsiębiorców. Do najczęściej typowanych korzyści należy: łatwiejsze finansowo pozyskanie urządzenia, dostęp do najnowocześniejszych technologii i wsparcie techniczne.
  • Niezależnie od mnogości zalet i wad wynajmu ekspresu kawowego – przed podpisaniem umowy należy dokładnie przeanalizować warunki, koszty oraz zobowiązania, aby podejmować świadome i odpowiedzialne decyzje dotyczące użytkowania ekspresu w dłuższej perspektywie czasowej.

Na czym polega wynajem ekspresu do kawy?

Wynajem ekspresu do kawy polega na zawarciu umowy pomiędzy Twoją firmą a dostawcą urządzeń. Na mocy tej umowy Ty jako najemca ekspresu kawowego możesz komercyjnie korzystać ze sprzętu przez określony czas w zamian za regularne opłaty – najczęściej to miesięczny czynsz. W ten sposób zyskujesz dostęp do profesjonalnego ekspresu bez konieczności jego zakupu, co umożliwia obsługę klientów i serwowanie kawy bez ponoszenia pełnych kosztów zakupu urządzenia.

Zalety długoterminowego wynajmu ekspresu do kawy

1. Koszty i przewidywalność budżetu

Zdobycie dobrego ekspresu kawowego to dla wielu przedsiębiorców jeden z pierwszych kroków na biznesowej drodze. Wynajem pozwala na pozyskanie urządzenia bez ponoszenia dużego wydatku, a wyłącznie z miesięcznymi, mniejszymi i przewidywalnymi opłatami, łatwiejszymi do uwzględnienia w budżecie. Co więcej, koszt wynajmu ekspresu może zostać uwzględniony w wydatkach firmowych i posłużyć do obniżenia należnego podatku dochodowego. 

2. Aktualizacja technologii

Umowa wynajmu zwykle zostaje zawarta na określony czas, najczęściej 12 lub 24 miesięcy. Po tym okresie masz możliwość przedłużenia umowy i w wielu firmach łączy się to z okazją do wyboru nowego – i nowocześniejszego – ekspresu do kawy. Dzięki temu możesz korzystać z najnowszych funkcji i technologii parzenia, a zatem udoskonalać jakość i wydajność serwowania kawy w swoim lokalu. Przy tym nie odczuwasz tego jako wyraźnego obciążenia dla firmowego budżetu, bo nadal płacisz niewielki, miesięczny czynsz, nadający się do uwzględnienia w kosztach uzyskania przychodu.

3. Wsparcie techniczne

Wybierz dobrego dostawcę ekspresu do kawy i korzystną umowę wynajmu, a otrzymasz nie tylko nowoczesny sprzęt, ale też gwarancję profesjonalnego wsparcia technicznego i serwisu. Tchibo Coffee Service – lider w dziedzinie rozwiązań kawowych dla firm – oferuje bezpłatny transport i montaż urządzenia, pomoc serwisową przez cały okres współpracy, a nawet darmowe środki czystości niezbędne do utrzymania ekspresu w dobrej kondycji!

Tekst sponsorowany