Niedziela, 6 października 2024

imieniny: Artura, Brunona, Fryderyki

RSS

Tradycyjne zastosowania w nowoczesnym marketingu – kilka słów o stojakach reklamowych

13.02.2023 18:00 | 0 komentarzy | MK

Stojaki reklamowe od lat stanowią najbardziej znany przykład tradycyjnego nośnika reklamy wewnętrznej i zewnętrznej. Eksponują one usługi oferowane klientom, bestsellerowe produkty czy materiały informacyjne przeznaczone dla zainteresowanych osób. Współczesne stojaki przybierają różne formy i kształty, będąc sale przydatnymi elementami w marketingu – nawet tym najbardziej nowoczesnym. Nie ma określonego szablonu czy figury, jaką powinien mieć stand reklamowy; zupełnie jak sama reklama, tak i stojaki mogą skutecznie wyróżniać się wśród nośników reklamowych, odstając swoim designem od reszty. Na rynku dostępna jest ogromna liczba ekspozytorów, co może utrudniać wybór; właśnie z tego powodu najlepszym wyjściem jest skupienie się na zastosowaniu i zaletach stojaków reklamowych.

Tradycyjne zastosowania w nowoczesnym marketingu – kilka słów o stojakach reklamowych
Wiesz coś więcej na ten temat? Napisz do nas

Główne zastosowanie stojaków reklamowych i ich najważniejsze zalety

Podstawowym zadaniem każdego stojaka reklamowego jest zainteresowanie potencjalnego klienta do zatrzymania się i poświęcenia chwili na zaznajomienie się z ofertą napisaną na tablicy lub plakacie. Tradycyjne reklamy wciąż są istotną częścią działań marketingowych, uchodząc za niezastąpione – trudno jest wymyślić nowy sposób na bezpośredni kontakt z klientem. Materiały znajdujące się na licznych stojakach reklamowych są skutecznym wsparciem sprzedaży bezpośredniej, co potwierdzić mogą setki, a nawet i tysiące, przedsiębiorców inwestujących w ten rodzaj reklamy. Nieograniczone zastosowanie stojaków sprawia, że te doskonale odnajdą się w sklepach, punktach handlowych, na konferencjach, targach wydarzeń branżowych czy w placówkach medycznych. Ich zastosowanie dyktuje przede wszystkim osoba nimi dysponująca. Jeżeli zostaną one odpowiednio zaprezentowane, z pewnością zwiększą szansę na odniesienie sprzedażowego sukcesu. W tym wszystkim warto też skupić się na samym wyglądzie stojaków reklamowych – budowanie świadomości marki dzięki ulotkom to jedno, jednak liczy się również ich odpowiednia prezentacja. Wśród zalet tego rodzaju akcesoriów wymienia się przede wszystkim ich atrakcyjną cenę oraz wytrzymałość; dziś stojaki wykonywane są z mocnego plastiku, metalu lub drewna i tym samym stanowią inwestycję na kilka kolejnych lat. Konstrukcja jest na tyle stabilna i wytrzymała na uszkodzenia mechaniczne, że bez problemu może stanowić element reklamy zewnętrznej. Można pokusić się o stwierdzenie, że stojaki reklamowe mogą przybrać tyle form, ile potrafi wymyślić dany przedsiębiorca – współcześnie granicą jest tylko wyobraźnia.

Kunszt wykonania – element, na który powinno się zwrócić uwagę

Moc reklamy tkwi w szczegółach. Jeżeli więc do reklamy będzie używało się plakatów zaprojektowanych „na kolanie”, zaś do prezentacji produktu będzie używać się kartonowych, mało wytrzymałych standów reklamowych, marne są ich szanse na przetrwanie w przypadku deszczu, śniegu czy intensywnych promieni słonecznych. Firma Veraco od ponad dekady jest obecna w branży reklamowej, obserwując coraz nowsze trendy i prezentując liczne nośniki reklamowe, powstałe wedle nowoczesnych technik tworzenia. Na swojej stronie www.veraco.pl przedsiębiorstwo szczegółowo opisuje każdą propozycję tradycyjnej reklamy, dobierając do niej modele ze swojej kolekcji. Warto korzystać z firm, które nie chowają swojego portfolio do kieszeni, tylko udostępniają je do wglądu każdemu, kto tylko wykazuje zainteresowanie. W końcu nic nie świadczy o jakości wykonywania zamówień tak, jak realizacje danego producenta.

Materiał zewnętrzny