Gdzie pokazywać logo marki? Proste i tanie sposoby na wyeksponowanie znaku firmowego w przestrzeni publicznej
Choć żyjemy w erze cyfryzacji i coraz więcej aktywności konsumentów przenosi się do internetu, bezpośredni kontakt ze swoją grupą docelową wciąż ma niebagatelne znaczenie. Wielopłaszczyznowa komunikacja marketingowa zwiększy skuteczność przekazu, co później znajdzie odzwierciedlenie w wynikach finansowych Twojej firmy. Postanowiliśmy przybliżyć nieco temat ekspozycji logo w świecie rzeczywistym, w czym wydatnie pomogli nam doświadczeni eksperci z branży reklamowej.
Biuro lub inna siedziba. Oznaczysz lokalizację, a przy okazji oswoisz odbiorców z marką
Im lepiej widoczny znak firmowy, tym efektywniej może realizować swoje rozliczne zadania. Jak zwracają uwagę przedstawiciele firmy EXACT: pokazywanie logo jak najszerszej publiczności pełni szereg różnorodnych funkcji. Pierwszą z nich pokazanie, w którym dokładnie miejscu znajduje się sklep, salon usługowy lub innego rodzaju przedsiębiorstwo. Korzystając z prostych, tanich ekspozytorów – nazywanych fachowo potykaczami – oszczędzi Twoim Klientom błądzenia po okolicy i wydzwaniania do obsługi. Wciąż zdarzają się przypadki, gdzie zirytowani nieprecyzyjnym oznakowaniem ludzie rezygnują z umówionej wizyty. Warto również podkreślić, że outdoorowe systemy reklamowe oddziałują również na osoby, które w danym momencie nie są zainteresowane ofertą Twojej firmy. Jednak sprawiają, że kiedy pojawi się u nich określona potrzeba, będą Ciebie kojarzyli. Ponadto ekspozycja logo w okolicach siedziby przydaje się też w kontaktach z mediami – w takich przypadkach ścianka reklamowa ze znakiem firmowym stanowi idealne tło dla nagrywanej wypowiedzi.
Konferencje, targi i inne branżowe eventy. Możesz skorzystać z wielu nośników i gadżetów reklamowych
Uczestnictwo w powyższych wydarzeniach to właściwie obowiązek dla każdej firmy, która ma ambicje i chce rozwijać swoją działalność. Imprezy targowe ściągają licznych przedstawicieli mediów oraz ludzi, którzy chcą się zapoznać z aktualnymi trendami i propozycjami przedsiębiorstw. Trudno o bardziej sprzyjające okoliczności do kreowania pozytywnego wizerunku Twojego biznesu, a także kreowania świadomości marki wśród jej potencjalnych fanów. Eksperci z EXACT wymieniają szereg narzędzi, które mogą posłużyć do wszelkiego rodzaju działań promocyjnych. Począwszy od prostych ulotek i rozbudowanych folderów, poprzez efektowne stoiska i ścianki reklamowe, a skończywszy na drobnych upominkach. Oczywiście wszystko z wyraźnie zaznaczonym logo. Kreatywnych pomysłów jest bez liku, dlatego warto prosić fachowców o rady. Profesjonaliści dokładnie wiedzą, które metody sprawdzają się najlepiej i jak zrobić najlepszy pożytek z poszczególnych przedmiotów wzbogaconych o znak firmowy.
Materiał zewnętrzny
Najnowsze komentarze