Niedziela, 24 listopada 2024

imieniny: Emmy, Flory, Jana

RSS

Jak zatrzymać klienta na stronie internetowej - kilka sposobów

20.11.2017 11:00 | 0 komentarzy | MK

Przyciągnięcie potencjalnego klienta na swoją stronę to jedynie połowa sukcesu. Trzeba jeszcze sprawić, aby zechciał on na niej zostać, a to już jest nieco trudniejsze zadanie.

Jak zatrzymać klienta na stronie internetowej - kilka sposobów
Wiesz coś więcej na ten temat? Napisz do nas

Dzisiaj pragniemy opowiedzieć Wam o kilku sposobach, które z pewnością zwiększą prawdopodobieństwo zostania użytkownika, na naszej stronie, na dłużej.

Pierwszym i z pewnością niezwykle ważnym elementem jest poprawność wyświetlania. Powinniśmy, a wręcz musimy, zadbać o to, aby nasza witryna w sposób całkowicie poprawny, wyświetlała się zarówno we wszystkich przeglądarkach, jak i na telefonach komórkowych oraz tabletach. Jeśli tego nie zrobimy, wówczas, potencjalny klient bez wątpienia szybko opuści nasza stronę internetową w poszukiwaniu takiej, z którą nie będzie problemu.

Wejście użytkownika na nasza stronę oznacza prawdopodobnie, że poszukuje on czegoś co jesteśmy w stanie mu zaoferować. Zadbajmy zatem o to, aby nie musiał on długo szukać. Niezwykle pomocne okażą się tutaj przyciski umieszczone na stronie główniej, które doprowadzą klientów do promocji, formularzy kontaktowych, galerii oraz innych rzeczy, które z pewnością będzie chciał zobaczyć.

Tworzenie stron internetowych, powinno obejmować także takie czynności jak dostarczenie użytkownikom czegoś za darmo. Tutaj pole do popisu jest niezwykle duże. Możemy zaoferować na przykład darmową wycenę lub po prostu pisać bloga, na którym będziemy przekazywać istotne dla potencjalnego nabywcy informacje.

Projektowanie stron WWW, a przede wszystkim świadome ich pisanie, to również możliwość rozwiewania swoich wątpliwości. Często się bowiem zdarza, że przeglądając jakąś stronę chcielibyśmy o coś szybko zapytać jednakże nie mamy jak. Zostaje nam jedynie napisanie e-maila co jest w porządku jeżeli na poczcie cały czas ktoś pracuje i odpowiada nam od razu. Zazwyczaj jednak się to nie zdarza. Dlatego warto rozważyć wprowadzenie chatu na witrynie, na którym użytkownicy będą mogli zadawać pytania oraz otrzymywać natychmiastowe odpowiedzi. To z pewnością wpłynie na decyzję o zakupie.

Newsletter to idealny pomysł, aby każdy o nas pamiętał. Zapisanie się na niego jest jednak całkowicie dobrowolne więc i tutaj, musimy odpowiednio do tego zachęcić. Korzystnym okaże się z pewnością zaproponowanie zniżki na zakupy za zapisanie się do niego. My zyskamy kontakt i możliwość systematycznego przypominania o sobie, a ktoś zniżkę na zakupy, która z pewnością zachęci go także do powrotu do witryny.

Podane wyżej sposoby z pewnością nie są wszystkimi, które pomogą zatrzymać użytkownika przy sobie. Są jednakże bardzo przydatne i z pewnością zwiększają szansę na zatrzymanie potencjalnego kupującego.

Materiał zewnętrzny