Niedziela, 24 listopada 2024

imieniny: Emmy, Flory, Jana

RSS

31.07.2012 16:00 | 0 komentarzy | raj

Stowarzyszenie Konsumentów Polskich we współpracy z Urzędem Ochrony Konkurencji i Konsumentów uruchomiło internetowe centrum porad dla konsumentów.

Wiesz coś więcej na ten temat? Napisz do nas

Od 16 lipca każdy konsument może skorzystać z bezpłatnej porady prawnej, której udzielą mu za pomocą e-maila doświadczeni prawnicy Stowarzyszenia. Wystarczy dokładnie opisać swoją sprawę i wysłać e-mail na adres porady@dlakonsumentow.pl. Swoje zapytania mogą do Centrum zgłaszać wszyscy konsumenci, mający problem z przedsiębiorcami. Porady nie będą natomiast udzielane samym przedsiębiorcom. - Zgłaszane do Centrum sprawy mogą dotyczyć różnych problemów konsumenckich. Odpowiedzi pomogą nam lepiej poznać nasze prawa oraz możliwości realizowania roszczeń – mówi Dariusz Kalemba, Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Wodzisławiu.

Zatem jeśli masz problem i nie wiesz, gdzie szukać porady? Nie wiesz jak skutecznie złożyć reklamację w sklepie? Chcesz zwrócić towar, rozwiązać umowę z usługodawcą lub dowiedzieć się jak skutecznie dochodzić swoich praw? Zapytaj ekspertów, wysyłając e-mail na adres: porady@dlakonsumentow.pl, a otrzymasz bezpłatną poradę prawną.

(raj), Starostwo Powiatowe w Wodzisławiu