Badanie poziomu zadowolenia klientów Starostwa Powiatowego w Raciborzu
Do 14 czerwca studenci Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Raciborzu będą przeprowadzać badanie poziomu zadowolenia klienta z usług świadczonych w Starostwie Powiatowym w Raciborzu.
Wyniki ankiet pomogą udoskonalić wdrożony w urzędzie system obsługi klientów. Licząc na pozyskanie jak największej liczby informacji oraz ułatwienie klientom udzielania odpowiedzi na pytania ankietowe badanie przeprowadzą i dane odnotują studenci raciborskiej uczelni.
Studenci PWSZ będą prosić klientów Starostwa Powiatowego w Raciborzu o poświęcenie kilku minut i udzielenie odpowiedzi na pytania dotyczące m.in. czynników wpływających na zadowolenie z usług urzędników czy trudności napotykanych podczas załatwiania spraw. Chętnie będą też przyjmowane wszelkie sugestie dotyczące usprawnienia pracy Starostwa.
Klienci raciborskiego starostwa mogą wyrazić swoją opinię nt. jakości usług świadczonych przez urząd za pomocą internetowej ankiety. Ankieta jest dostępna na stronie www.powiatraciborski.pl (ikona Badanie satysfakcji klienta w prawym dolnym rogu strony).
Narzędzie ankietowe jest jednym z elementów projektu pn. "Sprawny samorząd. Wdrażanie usprawnień w zarządzaniu jednostką samorządu terytorialnego w 10 urzędach gmin i 2 starostwach powiatowych z terenu województwa opolskiego i śląskiego", który jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Opinie i uwagi klientów są bardzo cenne, pozwolą usprawnić i udoskonalić poziom obsługi klientów.
(SP)
Komentarze
4 komentarze
mogliby tak zmienić miejscówkę i zaczął badac satysfakcje petentów w urzędzie pracy :)
Sady sa takie same odaje dokument w orginale ktory jest w jezyku niemieckim i czekam 6 miesiecy na sprawe na sprawie sedzia stwierdza ze nie poniemaju co tam pisze i przeklada sprawe okolejne dwa miesiace zeby tlumacz przysiegly to przetlumaczyl raptem bylo tego dwa zdania
zadufanie w sobie niektórych pracowników starostwa jest niewyobrażalne. Nikt nie wytłumaczy ci po co tysiace druków i formularzy , które wydają się zbedne. Gdyby ktoś mi wyjasnił czy to rzeczywiscie potrzebne to może byłbym spokojniejszy, ale totalna olewka i traktowanie z góry wzmagają rozczarowanie. Mówię np o wydziale komunikacji.
ja jestem niezadowolona. Szukają sztucznych problemów zanim coś podpiszą. Po co taka instytucja, czy nie wystarczy Urząd Miasta?