Magistrat sypnie kasą na promocję
17 tys. zł prezydent proponuje wydać na reklamę Dni Raciborza i aplikację na telefony komórkowe, która będzie sławić walory miasta.
Czy pomysły z urzędu zostaną zrealizowane zdecydują na kwietniowej sesji radni miasta. Kampania reklamowa Dni Raciborza i wykonanie "aplikacji internetowej dla turystów na telefony komórkowe, zawierającej informacje o Raciborzu" oszacowano przy Batorego na 17 tys. zł.
Radni z ław opozycji, zwłaszcza członkowie NaM co roku zaznaczają, że samorząd za mało promuje swoje imprezy plenerowe poza miastem, w mediach regionalnych czy billboardach w innych miastach. Tak było chociażby w grudniu gdy zorganizowano Jarmark Bożonarodzeniowy. - W śląskich stacjach radiowych słychać było o jarmarkach wszędzie tylko nie w Raciborzu - narzekał wtedy radny Dawid Wacławczyk.
Od urzędników usłyszał wówczas, że problemem jest brak pieniędzy na tego typu działania promujące. Teraz referat promocji ma szansę dostać z budżetu dodatkowe pieniądze na reklamę najważniejszej w roku imprezy miejskiej. Wystąpią na niej Kombii i Kamil Bednarek.
Ludzie:
Dawid Wacławczyk
Radny, były wiceprezydent Raciborza
Komentarze
7 komentarzy
Opłaty za przedszkola podnoszą, lenku straszy zamykaniem przedszkoli, bo dziury w budżecie limuzyną nie załata, a tu tak się kasą szasta. Jak się nie szanuje grosza, to i milionów też nie, w końcu to nie jego. 24 mln kredytu na basenik, gala boksu, limuzyna, sporo by jeszcze wyliczać
A mi się wydaje, że taka aplikacja, która zastąpiła by turystom informację turystyczną to dobre rozwiązanie, byle tylko informacje byłyby aktualizowane i informacje na temat imprez również - no bo komu się chce latać po takich przybytkach, a tak ktoś ma telefon i już ma aplikację i informacje, ale musi wiedzieć, że istnieje coś takiego - iphona czy innego htc z androidem nie mam wiem nie mam pojęcia jak to się odbywa. No i żeby taką aplikację profesjonalnie wykonał ktoś z zewnątrz, bo nie ma nikogo w Raciborzu kto zrobiłby to na dobrym poziomie jeśli chodzi o firmy.
Appka na telefony to bez sensu pomysł. Pobierze ją pewnie z 20 osób, a kosztować będzie kilka-kilkanaście tysięcy.
Dla przykładu https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.moveapp.opener - appka Openera (festiwal w Gdyni) została pobrana na adroida całe 1000-5000 razy (google podaje tylko zakresy).
żałosne.... L do dymisji!
Racibórz to jeszcze miasto? Raciborzanie zorganizujcie się i rozwalcie w końcu to towarzystwo wzajemnej adoracji. Ile lat ta kasta będzie doić to miasto? Lenk-podaj się do dymisji !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Co wy chcecie promwać: bezrobocie, biedę i zamykanie zakładów pracy?
Bawić to się można - jak wszystcy są zadowoleni i nie chodzą głodni.
Proponuję zwolnić wreszcie cały ten referat promocji i zatrudnić ludzi, którzy będą w stanie zaproponować mieszkańcom coś bardziej oryginalnego niż Kombi.