Który sklep oferuje najwięcej za lojalność
Gazeta.pl porównuje korzyści, jakie wynikają z lojalności wobec dużych sieci sklepów spożywczych, m.in. Auchan, Tesco, E.Leclerc, Carrefour. Kuszą one klientów programami zbierania punktów. Sprawdź, czy to co oferują rzeczywiście zachęca do zakupów.
Auchan
Nietypowy system zbierania punktów uruchomiła francuska sieć Auchan. Klienci, którzy zdecydowali się przystąpić do programu lojalnościowego Skarbonka, mogą zrobić zakupy za kilkaset złotych i nie otrzymać ani jednego punktu. Dlaczego? Punkty, które zamienia się na pieniądze, zdobywa się bowiem tylko i wyłącznie za kupno produktów oznaczonych znakiem Skarbonki. Zebranymi w ten sposób punktami mogą posiadacze karty płacić w całości lub częściowo za przyszłe zakupy. Trzeba jednak pamiętać, że wszystkie zebrane w roku kalendarzowym punkty wygasają wraz z jego końcem.
Tesco
W innej dużej sieci hipermarketów - Tesco - uczestnicy programu Club Card otrzymują jeden punkt za każde 2 zł wydane w sklepie. Dla klienta oznacza to, że każde wydane 2 zł na artykuły w sklepie Tesco to 1 gr do wykorzystania w przyszłości. Dla przykładu - za wydanie 600 zł otrzymuje się 300 pkt, czyli de facto 3 zł. Plusem w porównaniu z programem Auchan jest to, że punkty zbierane w Tesco mają dwuletni okres ważności. Do tego, przystępując do programu otrzymuje się dodatkowe dwie karty (breloczki) dla członków rodziny. Dzięki temu aż trzy osoby mogą zbierać punkty na jedno konto.
Carrefour
Mistrzem komplikacji w przyznawaniu punktów okazała się być sieć Carrefour. W programie Rodzinka klienci otrzymują: 1 pkt za zakupy do 4,99 zł, 3 pkt za zakupy od 5 do 9,99 zł, 6 pkt od 10 do 19,99 zł, 9 pkt od 20 do 29,99 zł itd. Posiadacze karty mają też okazję otrzymania dodatkowych punktów (od 3 do 15) za kupno produktów marki własnej Carrefour. Zebrane punkty wykorzystywać można na nagrody zamieszczone zarówno na stronie internetowej, jak i w katalogu dostępnym w sklepach Carrefour. Osoby, które liczą na odebranie jako nagrody odtwarzacza DVD, marki Hyundai, muszą jednak uzbierać na koncie 5 tys. pkt i dodatkowo wydać 25 zł. Odkurzacz Centrino to koszt 90 zł i 5,9 tys. pkt.
E.Leclerc
Jak zdobyć punkty w E.Leclercu? Za każde zakupy powyżej 50 zł i kolejne wydane 30 zł klient otrzymuje 1 pkt. Do tego sieć zachęca swoich klientów do kupowania produktów oznaczonych znakiem "bon dla ciebie od E.Leclerc". Dzięki temu można odebrać bon przy kasie, a następnie zapłacić nim przy kolejnych wizytach w E.Leclerc. Dzięki zebranym punktom można wybierać prezenty lub płacić za zakupy w hipermarketach E.Leclerc.
(źródło: wyborcza.biz/finanse)
Komentarze
3 komentarze
Brak informacji o Lidlu... A mieli najlepszą promocję bo za wydane 50 zł w sklepie dostawało się talon na paliwo i można było kupić paliwo o 30 gr taniej niż normalnie, co przy 50-litrowym baku daje już 15 zł oszczędności...
z tych wszystkich kart sklepowych,bankowych i nfz i innych to tylko portfele pękają a z uzbieranych punktów nawet nowego się nie kupi
Nikt,nigdy mnie nie namówi aby zbierać jakies PKT w markietach,najzwyczajniej w świecie markiety zakładaja ludziom kaganiec i chca mieć ich tylko dla siebie,,,takie małe posłuszne pieski które 10-ego 1/2 ciężko zarobionej wypłaty wywala na bzdety