Przystojniak Rafał odpowie na twoje pytania
Od 7 lutego 2012 roku osoby odwiedzające stronę internetową PKP Intercity będą mogły porozmawiać z konduktorem Rafałem, wirtualnym pomocnikiem, który odpowie na pytania dotyczące oferty i usług przewoźnika.
Pełna wersja nowej strony internetowej PKP Intercity rusza właśnie dzisiaj, 7 lutego. Oprócz nowej szaty graficznej i lepszej nawigacji, jedną z największych zmian, w stosunku do poprzedniczki, jest wprowadzenie wirtualnego asystenta - Rafała.
Zadaniem Rafała jest udzielanie informacji na temat oferty PKP IC. Jest on wyposażany w taki zasób wiedzy, który pozwala odpowiedzieć na pytania dotyczące spółki oraz przewozów kolejowych. Poprzez interaktywną nawigację wirtualny asystent pomaga w odnajdywaniu informacji na stronie. To pierwsze takie interaktywne rozwiązanie u przewoźnika kolejowego w Polsce. Autorem oprogramowania jest firma Fido Intelligence.
Wiedza, którą dysponuje Rafał składa się z bogatej wirtualnej osobowości oraz szerokiego zakresu zagadnień merytorycznych. Spółka PKP Intercity dostarczyła informacje na temat usług i serwisów oferowanych przez przewoźnika, natomiast firma Fido Intelligence wyposażyła Rafała w mechanizmy pozwalające na reagowanie w konkretnych sytuacjach. Dotychczas, Rafał - w czasie testowania strony - przeprowadził ponad 100 tys. rozmów.
- Wirtualny konduktor Rafał jest narzędziem, które nie tylko pomoże użytkownikowi poruszać się po nowej stroni , ale i odpowie na szereg dodatkowych pytań związanych z działalnością Intercity - podkreśla Małgorzata Sitkowska, rzecznik prasowy PKP Intercity.
Osoby nieposiadające dostępu do Internetu mogą uzyskać informacje na temat aktualnego rozkładu jazdy, oferty przewoźnika oraz promocji dzwoniąc również pod numer Ogólnopolskiej Infolinii Kolejowej 19 757 (z telefonów stacjonarnych) lub 42 20 55 007 (z telefonów komórkowych).