Ponad dwa tysiące osób szukało pomocy
Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Wodzisławiu podsumował kolejny rok pracy
Mieszkańcy powiatu coraz częściej korzystają z pomocy Powiatowego Rzecznika Konsumentów i jego biura. W 2010 roku konsumenci zgłaszali się po pomoc lub poradę aż 2379 razy, głównie w sprawach dotyczących usług remontowo-budowlanych, telekomunikacyjnych, motoryzacyjnych, a także wadliwego sprzętu RTV i AGD, obuwia czy zawierania umów na odległość, głównie przez internet. Najczęściej po pomoc lub poradę zgłaszali się mieszkańcy Wodzisławia (636 razy), następnie Rydułtów (251 razy), Radlina (244 razy), Gorzyc (238 razy), Pszowa (208 razy), Godowa (171 raz), Mszany (133 razy), Lubomi (121). Najrzadziej z pomocy Rzecznika korzystali mieszkańcy gminy Marklowice (113 razy). Po poradę zgłaszali się również mieszkańcy spoza gmin wchodzących w skład powiatu wodzisławskiego.
Powiatowy Rzecznik Konsumentów przyjmuje w Starostwie Powiatowym w Wodzisławiu przy ul. Pszowskiej 92 a, pok. 326, tel.: (32) 453 99 62. Godziny urzędowania: poniedziałek, wtorek od 9.30 do 15.30, czwartek, piątek od 9.30 do15.30. W środę Rzecznik nie przyjmuje stron.
(raj)
Komentarze
2 komentarze
Gdyby płacono za skuteczność to niejeden na żebry by poszedł. Hi ! Hi ! Dobry socjal nie jest zły. Hi ! Hi !
A straż miejska ? Straszy ? Powinna. Skoro rozporządzenia brak to i radar ślepy.
Kiedyś na skargę czy popłakać na krwiożerczego kapitalistę chodziło się do partii (PZPR)... Dużo w POlsce mamy zbędnych urzędów i etatów?