- Jastrzębie-Zdrój
- Pszów
- Racibórz
- Radlin
- Region
- Rybnik
- Rydułtowy
- Wodzisław Śląski
- Żory
- Wiadomości
- Nie przegap
- Konsument
Awaria w banku ING. Klienci mieli problem m.in. z logowaniem
W piątek około 16:00 doszło do awarii w banku ING, która uniemożliwia klientom logowanie się na ich konta internetowe.
Klienci banku ING zgłaszają problemy z zalogowaniem się na swoje konta. O problemie poinformowała nas Czytelniczka z Żor, która w piątek (13.09.) około 16:00 próbowała wykonać przelewy, co zakończyło się niepowodzeniem, nie mogła bowiem w ogóle się zalogować.
Skontaktowaliśmy się z biurem prasowym ING. Jak powiedziała nam Joanna Majer-Skorupa, zastępca rzecznika banku, sprawa jest świeża i trwa intensywna analiza sytuacji.
Na razie nie wiadomo, jak długo potrwają problemy z logowaniem się do banku. Możliwość ta jest niedostępna zarówno na urządzeniach mobilnych, jak i stacjonarnych.
W serwisie DownDetector klienci banku przez pół godziny złożyli blisko 10 tysięcy zgłoszeń o awarii.
Trwają prace naprawcze.
Aktualizacja 18:50
Bank wydał komunikat w sprawie awarii. Występują problemy z działaniem Mojego ING, ING Business i płatności.
- Od 16:00 zmagamy się z awarią naszych systemów. Pracujemy nad rozwiązaniem - zapewnia bank.
Co może nie działać:
- niektóre funkcje Mojego ING - wciąż możesz zalogować się i podejrzeć stan konta lub wysłać przelewy
- logowanie do ING Business
- płatności kartami - płatności w sklepach (powyżej kwoty wymagającej potwierdzenia), wypłaty z bankomatów i płatności kartami w internecie z zabezpieczeniem 3D Secure
- płatności BLIKIEM
O 16:30 ING przekazało, że można już zalogować się do Moje ING i korzystać z podstawowych funkcji, jak sprawdzanie salda i przelewy. Przed 17:00 wróciła możliwość płatnościami kartą do kwoty, która nie wymaga potwierdzenia.
O 18:50 w kolejnym komunikacie bank przekazał, że nadal trwają prace nad rozwiązaniem problemów.
Aktualizacja 21:02
- Koniec awarii. Funkcje i płatności zostały przywrócone - przekazał bank ING w piątkowy wieczór.
Komentarze
8 komentarzy
No tak, gotówka w skarpecie jest dużo wyżej oprocentowana.
Gotówka! - TYLKO gotówka! Banksterzy nas okradają z NASZYCH CIĘŻKO ZAROBIONYCH pieniędzy - oprocentowania lokat poniżej inflacji (często jest symboliczne, do tego podatek Belki), kredyty najdroższe w Europie. Do tego śledzą gdzie i co kupujemy.
Kurrwde limitowane płyty lp i ni ch... nie da się zapłacić.
Banki się okrada a nie bank mnie czas zmienić bank jak pracują tam ludzie którzy przez 2godznie umia się z tym uporać żenada
Mąż był w salonie tatuażu i nie mogliśmy zapłacić. Hehe wsyd
Blik zbileniowy też nie dziala
W momencie wystąpienia awarii moja żona wykonywała przelew z konta oszczędnościowego na zwykłe. Efekt jest taki że pieniądze zniknęły. Nie ma ich na żadnym koncie.
Nie można też płacić kartą.