Piątek, 29 listopada 2024

imieniny: Błażeja, Saturnina, Fryderyka

RSS

W kadencji prezydenta Polowego koszty kampanii bilbordowych wzrosły ponad 10 razy

26.07.2024 08:11 | 6 komentarzy | ma.w

Wydatki na promowanie miejskich przedsięwzięć z 2019 roku w Raciborzu sięgały ok. 6 tys. zł. W 2023 roku zamknęły się w ponad 69 tys. zł. Pytał o to w urzędzie wiceprzewodniczący rady miasta Alan Wolny.

W kadencji prezydenta Polowego koszty kampanii bilbordowych wzrosły ponad 10 razy
Alan Wolny to nowy wiceprzewodniczący rady miasta w Raciborza. Jedną z pierwszych interpelacji poświęcił kosztom kampanii promujących miejskie imprezy
Wiesz coś więcej na ten temat? Napisz do nas

Koszty kampanii billboardowych w latach ubiegłych wyniosły:

2018 – 4 920,00 zł

2019 – 5 940,90 zł

2020 – 6 519,00 zł

2021 – 16 525,08 zł

2022 – 26 770,96 zł

2023 – 69 759,45 zł

Poszczególne kwoty stanowią zsumowane wydatków na kampanie billboardowe kilku wydziałów (Wydziału Promocji, Kultury Turystyki i Sportu, Wydziału Edukacji, Wydziału Rozwoju i Biura Prezydenta Miasta).

Alan Wolny pytał również, dlaczego plakaty promujące imprezy miejskie wiszą jeszcze jakiś czas po tym, jak wydarzenie się odbyło. - W przypadku braku zaplanowanej na dany okres kampanii informacyjnej, zdarza się, że na tablicach billboardowych wiszą plakaty minionych wydarzeń. Jest to podyktowane oszczędnością w wydawaniu publicznych środków. Ich usuwanie od razu po promowanej na nich imprezie, wiązałoby się z generowaniem dodatkowych niepotrzebnych kosztów (są one zaklejane plakatami kolejnej kampanii informacyjnej bądź promocyjnej, kiedy tylko taka zostanie podjęta) - poinformował prezydent Jacek Wojciechowicz.