Czwartek, 13 czerwca 2024

imieniny: Antoniego, Lucjana, Gracji

RSS

Heinz prezentuje pierwszą na świecie ketchupową polisę ubezpieczeniową

11.03.2024 16:00 | 1 komentarz | juk

Póki co jedynie miłośnicy ketchupu Heinz ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich będą mogli uzyskać rekompensatę w formie nagród, takich jak usługi sprzątania domu i pralnicze oraz usługi „złotej rączki”, a nawet relaksujące pobyty w spa.

Heinz prezentuje pierwszą na świecie ketchupową polisę ubezpieczeniową
Firma, zainspirowana niezliczonymi postami w mediach społecznościowych przedstawiającymi wypadki związane z rozlaniem ketchupu, przygotowała kompleksowy pakiet ubezpieczeniowy oparty na benefitach.
Wiesz coś więcej na ten temat? Napisz do nas

Prawie 48% klientów firmy Heinz regularnie zalicza wypadki z rozlaniem ketchupu, jednak 91% z nich twierdzi, że produkt jest wart ryzyka. W związku z tym Heinz Arabia nawiązuje partnerstwo z aplikacją do benefitów pracowniczych, aby wprowadzić przełomową ketchupową polisę ubezpieczeniową, która ma obejmować 57 rodzajów roszczeń i pomoże poradzić sobie ze skutkami ketchupowych katastrof.

Firma Heinz Arabia wprowadziła nowe rozwiązanie dla entuzjastów ketchupu, których czasem trochę ponosi - pierwszą na świecie ketchupową polisę ubezpieczeniową. Nowe ubezpieczenie ma na celu złagodzić stres i niedogodności związane z powszechnymi przypadkami rozlania i ochlapania oraz plamami z ketchupu.

Firma, zainspirowana niezliczonymi postami w mediach społecznościowych przedstawiającymi wypadki związane z rozlaniem ketchupu, przygotowała kompleksowy pakiet ubezpieczeniowy oparty na benefitach, który obejmuje 57 różnych rodzajów roszczeń dla osób przekonanych, że Heinz jest zawsze wart ryzyka. Począwszy od plam na dywanie i ubraniach, a skończywszy na rozchlapaniu ketchupu na swojego zwierzaka, sufit czy kanapę, ubezpieczenie ma zapewniać szybką i prostą rekompensatę poszkodowanym pechowcom.

Póki co jedynie miłośnicy ketchupu Heinz ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich będą mogli uzyskać rekompensatę w formie nagród, takich jak usługi sprzątania domu i pralnicze oraz usługi „złotej rączki”, a nawet relaksujące pobyty w spa. Wszystko to jest dostępne za pośrednictwem MyBenefits - czołowej aplikacji do benefitów pracowniczych na Bliskim Wschodzie.

Komentując wprowadzenie ubezpieczenia Passant El Ghannam, dyrektor ds. marketingu w Kraft Heinz MEA, mówi: "Uruchamiamy ketchupowe ubezpieczenie - aby przemienić chwile chaosu w czystą radość i wygodę dla naszych najwierniejszych fanów, pozwalając im beztrosko podchodzić do incydentów z rozlanym ketchupem”.

Źródło informacji: PR Newswire