Piątek, 17 maja 2024

imieniny: Sławomira, Paschalisa, Weroniki

RSS

28.02.2024 17:57 | 6 komentarzy | sqx

W tegorocznej edycji projektu Polskie Marki Turystyczne zgłoszono 27 propozycji. Szesnaście z nich uzyskało ponad 50 punktów. Ostatecznie Kapituła przyznała trzy nowe tytuły, a jeden z nich trafił do Krainy Górnej Odry.

Kraina Górnej Odry z tytułem Polska Marka Turystyczna
Poza Krainą Górnej Odry, tytułem Polskiej Marki Turystycznej wyróżniono także Sopot i Roztocze.
Wiesz coś więcej na ten temat? Napisz do nas

Projekt Polskie Marki Turystyczne powiększył się o nowych członków. We wtorek (28.02.) prezes Polskiej Organizacji Turystycznej Rafał Szmytke i wiceminister sportu i turystyki Piotr Borys wręczyli dyplomy kolejnym laureatom.

- W trzecim naborze do rodziny PMT dołączyli: Sopot, Roztocze i Kraina Górnej Odry. Kapituła spośród nadesłanych zgłoszeń wybrała te, które miały pomysł na markę, strategię jej komunikowania i umiejętność współpracy z interesariuszami - podkreśla Polska Organizacja Turystyczna.

Ideą projektu Polskie Marki Turystyczne jest stworzenie katalogu najbardziej atrakcyjnych polskich regionów i szlaków turystycznych, które będą profesjonalnie zarządzane i promowane.

Kraina Górnej Odry na swoim fanpage'u podkreśla z kolei, że to spełnienie największego marzenia.

Poza KGO, tytułem Polskiej Marki Turystycznej wyróżniono także Sopot i Roztocze. Do członków poprzednich edycji należą: Beskidy, Kraina Lessowych Wąwozów, Lublin, Śląsk Cieszyński, Toruń, Poznań, Łódź, EnoTarnowskie i Jura Krakowsko-Częstochowska.

fot. pot.gov.pl

fot. pot.gov.pl

fot. pot.gov.pl

fot. pot.gov.pl

fot. pot.gov.pl

fot. pot.gov.pl