Poniedziałek, 23 grudnia 2024

imieniny: Sławomiry, Wiktorii, Iwona

RSS

Neonet likwiduje sklep w Rydułtowach

27.01.2024 11:01 | 1 komentarz | FK

W związku z procesem restrukturyzacji Spółka Neonet S.A. likwiduje 26 sklepów, w tym sklep stacjonarny przy ulicy Raciborskiej w Rydułtowach.

Neonet likwiduje sklep w Rydułtowach
Zdjęcie podglądowe
Wiesz coś więcej na ten temat? Napisz do nas

- Zarząd Spółki NEONET S.A. w restrukturyzacji przypomina, że zgodnie z postanowieniem Sądu Rejonowego we Wrocławiu z dnia 1 grudnia 2023 r. Spółka jest w trakcie procesu restrukturyzacji, którego celem jest jak najszybsze poprawienie sytuacji przedsiębiorstwa i zapewnienie Spółce stabilizacji na przyszłość. W związku z powyższym wdrażane są niezbędne i uzasadnione rozwiązania przy pełnej trosce o zachowanie gwarancji obsługi procesów sprzedażowych i posprzedażowych realizowanych dla Klientów sklepów stacjonarnych oraz sklepu internetowego neonet.pl. Zarząd Spółki informuje, że planowanych do zamknięcia do końca lutego lub już zamkniętych jest łącznie 26 sklepów Neonet - czytamy w oświadczeniu Spółki Neonet S.A. na stronie internetowej.

Co z klientami i reklamacjami?

Jak informuje spółka sytacja dla klientów pozostaje bez zmian.

- Proces restrukturyzacyjny w dalszym ciągu nie wpływa i nie wpłynie na trwające i przyszłe procesy zakupowe Klientów sieci NEONET, nabywających produkty w sklepach stacjonarnych, także w jednostkach będących w procesie likwidacji, oraz za pośrednictwem strony internetowej. W przypadku, jeżeli Klient nabył produkt w likwidowanym sklepie, ma do dyspozycji kilka możliwości zgłoszenia reklamacji w zależności od preferowanej przez Klienta formy: możliwość zgłoszenia reklamacji w dowolnym sklepie NEONET, możliwość zgłoszenia reklamacji telefonicznie pod numerem telefonu: 799 36 36 36, możliwość zgłoszenia reklamacji mailowo na adres: reklamacje@neonet.pl albo bok@neonet.pl, za pomocą formularza na stronie www.neonet.pl, Możliwość wyrażenia woli zamówienia usług serwisowych pod wskazany przez siebie adres. Jeżeli w toku realizacji reklamacji podjęta zostanie decyzja o zabraniu sprzętu, wówczas to NEONET zajmuje się całym procesem odbioru urządzenia od Klienta a następnie zwrotu urządzenia pod wskazany adres - czytamy na stronie spółki Neonet S.A.

Wiecej informacji 

https://neonet.biuroprasowe.pl/203206/oswiadczenie