Poszukiwany nowy dyrektor centrum biblioteczno-kulturalnego w Krzanowicach
To oferta dla osób w wyższym wykształceniem i co najmniej 6-letnim stażem pracy. Konieczne będzie przedstawienie pisemnego autorskiego programu działania jednostki na najbliższe siedem lat.
Burmistrz Krzanowic ogłosił konkurs na stanowisko dyrektora Gminnego Centrum Biblioteczno-Kulturalnego.
Warunki udziału w konkursie:
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe magisterskie,
- co najmniej 6-letni staż pracy (również umowy cywilno-prawne), w tym co najmniej 2 lata na stanowisku kierowniczym, w jednostkach i organizacjach kulturalnych, twórczych, oświatowych, edukacyjnych, wychowawczych lub w jednostkach administracji publicznej, lub
- co najmniej 6-letnie doświadczenie w prowadzeniu działalności gospodarczej o charakterze zgodnym lub podobnym z zakresem zadań statutowych Gminnego Centrum Biblioteczno-Kulturalnego w Krzanowicach,
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- stan zdrowia umożliwiający zatrudnienie na kierowniczym stanowisku,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- brak ukarania zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 289 z późn. zm.),
- przedstawienie pisemnego autorskiego programu działania Gminnego Centrum Biblioteczno-Kulturalnego w Krzanowicach na najbliższe 7 lat.
Wymagania dodatkowe:
- ukończone studia I lub II stopnia, lub jednolite magisterskie, lub podyplomowe na co najmniej jednym z następujących kierunków, lub też pokrewnym: kulturoznawstwo, bibliotekoznawstwo, animacja kultury, zarządzanie kulturą, filologia polska, pedagogika, historia, historia sztuki oraz wszelkie kierunki artystyczne,
- znajomość zasad funkcjonowania instytucji kultury oraz przepisów prawnych: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o prowadzeniu i organizowaniu działalności kulturalnej, ustawy o bibliotekach, ustawy o finansach publicznych, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy kodeks pracy,
- doświadczenie w pracy z grupami młodzieżowymi, artystycznymi oraz z innymi środowiskami twórczymi,
- doświadczenie w organizowaniu i prowadzeniu przedsięwzięć kulturalnych, artystycznych i promocyjnych,
- predyspozycje menedżerskie i umiejętność kierowania zespołem,
- doświadczenie we współpracy z organizacjami pozarządowymi,
- znajomość zagadnień i doświadczenie w pozyskiwaniu pozabudżetowych środków finansowych, w tym środków z programów Unii Europejskiej,
- prawo jazdy kat. B,
- biegła obsługa komputera,
- kreatywność, dyspozycyjność, odpowiedzialność, rzetelność, wysoka kultura osobista.
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny z uzasadnieniem ubiegania się kandydata na stanowisko Dyrektora Gminnego Centrum Biblioteczno-Kulturalnego w Krzanowicach.
- życiorys z opisem dotychczasowej pracy zawodowej (CV),
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje (m.in. dyplomy, świadectwa, certyfikaty itp.),
- kserokopie świadectw pracy i/lub inne dokumenty potwierdzające wymagany staż pracy i doświadczenie zawodowe,
- pisemny, autorski program działania Gminnego Centrum Biblioteczno-Kulturalnego w Krzanowicach, który winien uwzględniać warunki organizacyjne i finansowe, w tym ramowy projekt regulaminu organizacyjnego wraz ze schematem organizacyjnym; koncepcja winna być przygotowana w oparciu o Statut Gminnego Centrum Biblioteczno-Kulturalnego w Krzanowicach nadany uchwałą nr LIV/396/2023 Rady Miejskiej w Krzanowicach z dnia 14 lutego 2023 r. oraz budżety łączonych jednostek; powinna również zawierać propozycje rozwoju nowych i istniejących form kultury, zakres współpracy z grupami formalnymi i nieformalnymi oraz źródła finansowania,
- posiadane referencje - opcjonalnie,
oświadczenia kandydata:
- o stanie zdrowia i braku przeciwskazań do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym,
- o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- o braku ukarania zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 289 z późn. zm.).
Wymagane dokumenty (list motywacyjny oraz życiorys) powinny być opatrzone klauzulą: Zgodnie z art. 6 ust.1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - RODO) (Dz. Urz. UE L 2016 Nr 119, s.1), wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji.
/źr.: Gmina Krzanowice/
Komentarze
2 komentarze
ty wpierw złóż dokumenty do konkursu
wygraj konkurs
a potem pytaj o finanse
zawsze możesz odmówić
W ogłoszeniu są przedstawiane wymogi i obowiązki ale dlaczego nie ma warunków pracy i płacy. Umowa o pracę jest dustronną umową, dlatego dobrym zwyczajem jest przedstawienie warunków finansowych.