Nadchodzi jubileusz Eko-Okien
W 2023 r. Eko-Okna obchodzą 25-lecie istnienia. Z tej okazji powstało jubileuszowe logo firmy.
W przyszłym roku firma będzie promować się hasłem „The future is ours”, co znaczy „Przyszłość jest nasza”. – Zawsze patrzyliśmy w przyszłość. Dzięki temu jesteśmy dziś wiodącym producentem stolarki otworowej w Europie – mówi Marzena Bauerek, kierownik działu marketingu.
Co symbolizuje logo? – Z jednej strony wpływ 25 lat na firmę, a z drugiej to, jak ważny jest dla nas ten czas, zdobyte doświadczenie i sam jubileusz. Pokazuje to też naszą otwartość na zmiany – tłumaczy Roman Okulowski, graphic manager.
W zespole grafików są tacy, których 25 lat temu nie było jeszcze na świecie. Do tej grupy zalicza się m.in. Marcin Abczak, junior graphic designer, na którego projekcie zespół oparł się, opracowując ostateczną wersję logo.
– To połączenie symbolizuje doświadczenie spotykające się ze świeżym spojrzeniem i łatwością zmian. Łatwiej nam być bardziej elastycznymi dzięki temu, że mamy mocną i ugruntowaną pozycję w branży – dodaje Marzena Bauerek.
Adam Wita