Z powodu pandemii w Urzędzie Gminy Lubomia należy się umawiać. Urzędnicy przepraszają za niedogodności
- Na podstawie § 1 ust. 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 stycznia 2022 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii, informujemy, że od dnia 25 stycznia 2022 r. - do odwołania, w Urzędzie Gminy Lubomia wprowadza się ograniczenia związane z bezpośrednią obsługą klientów - poinformowali urzędnicy.
Zdjęcie ilustracyjne.
Wiesz coś więcej na ten temat? Napisz do nas
Trzeba się umówić
Sprawy, które wymagają osobistej obecności, będą załatwiane tylko i wyłącznie po uprzednim umówieniu terminu wizyty (daty i godziny) z poszczególnymi pracownikami.
Wszelkie podania, wnioski, pisma, zapytania oraz pozostałą dokumentację należy przesyłać za pośrednictwem poczty tradycyjnej, poczty elektronicznej lubomia@lubomia.pl, poprzez system ePUAP (elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej) lub można wrzucać do skrzynki znajdującej się przed wejściem do budynku Urzędu.
Lista kontaktów telefonicznych do urzędu :
Biuro Obsługi, Informacja – 32 45 16 128.
Urząd Stanu Cywilnego – 32 45 16 128 wew. 40.
Ewidencja Ludności, Dowody Osobiste - 32 45 16 128 wew. 29.
Podatki i Opłaty Lokalne – 32 45 16 128 wew. 35 lub 39.
Ochrona Środowiska, dotacje do wymiany kotłów CO - 32 45 16 128 wew. 60.
Odpady komunalne – 32 45 16 128 wew. 26.