środa, 27 listopada 2024

imieniny: Waleriana, Wirgiliusza, Ody

RSS

Koleje Śląskie zapraszają do udziału w badaniu satysfakcji pasażera!

20.08.2021 12:51 | 0 komentarzy | MP

Zasięg siatki połączeń Kolei Śląskich daje doskonałe możliwości komunikacyjne. Blisko 400 pociągów uruchamianych w ciągu doby z jednej strony stanowi ogromny potencjał, z którego na co dzień mogą korzystać wszyscy mieszkańcy Śląska, a z drugiej jest również wielowymiarowym wyzwaniem dla ekspertów spółki, którzy nieustannie pracują nad najwyższą jakością świadczonych usług.

Koleje Śląskie zapraszają do udziału w badaniu satysfakcji pasażera!
Wiesz coś więcej na ten temat? Napisz do nas

Pomimo epidemii i wprowadzenia ograniczeń w funkcjonowaniu komunikacji publicznej w Polsce, miniony rok w działaniach Kolei Śląskich nie zmienił na pewno jednej rzeczy, faktu, że to pasażer oraz jego komfort i satysfakcja z podróży są dla przewoźnika najważniejsze. W celu zebrania opinii o świadczonych usługach przewozowych, pozyskania informacji dotyczących oczekiwań pasażerów wobec nowego taboru, a także zidentyfikowania potrzeb osób z niepełnosprawnościami, Koleje Śląskie od 02 sierpnia 2021 roku przeprowadzają badanie satysfakcji pasażera.

- To opinie i głos naszych pasażerów od zawsze były i nadal są dla nas najważniejsze. Codziennie podejmujemy starania, które sprawiają, że komfort podróży, stan taboru i standardy obsługi pasażerskiej są na najwyższym poziomie. Badanie satysfakcji pasażera to kolejny krok w celu doskonalenia świadczonych przez Koleje Śląskie usług.– podkreśla Jakub Wosik, Rzecznik Pasażera Kolei Śląskich. 

Badanie rozpoczęło się 02 sierpnia 2021 roku i jest przeprowadzone zarówno w formie ankiety elektronicznej, jak i wywiadu tradycyjnego realizowanego na pokładach pociągów przy zachowaniu obowiązujących zasad reżimu sanitarnego. Pozyskane w wyniku badania odpowiedzi będą analizowane co kwartał. Zapoznanie się z opiniami i ocenami poszczególnych obszarów funkcjonowania Kolei Śląskich pozwoli na zrozumienie aktualnych potrzeb pasażerów, a także wskaże kierunek najważniejszych działań, które powinny być wdrażane w celu nieustannego podwyższania satysfakcji klienta. Śląski przewoźnik zachęca do wypełnienia badania w formie elektronicznej na stronie https://ankieta.kolejeslaskie.pl/.

Tekst sponsorowany