Piątek, 27 grudnia 2024

imieniny: Jana, Żanety, Fabioli

RSS

Bez kontaktu z człowiekiem nie można mówić o sukcesie

11.08.2021 10:17 | 0 komentarzy | EK

Z Andrzejem Pawletko, prezesem GSU S.A. rozmawiamy m.in. o tym jak wiele trzeba się napracować, aby zdobyć zaufanie klientów oraz korzyściach płynących z angażowania się w projekty społeczne.

Bez kontaktu z człowiekiem nie można mówić o sukcesie
Fot. Andrzej Pawletko, prezes GSU S.A. - partnera I edycji RowerON-u
Wiesz coś więcej na ten temat? Napisz do nas

- Działacie na rynku od lat. Jakie są wasze główne atuty?

GSU Spółka Akcyjna powstała w 1994 roku i podobnie jak cały kraj rozwijała się i wchodziła na kolejne, coraz to nowsze stopnie profesjonalizmu, systematycznie umacniając swoją pozycję na rynku szeroko rozumianych ubezpieczeń. Oryginalne w skali kraju rozwiązania dotyczące ubezpieczeń, a także wyjątkowy stosunek do klienta – to główne atuty spółki. Dziś GSU S.A. obecna jest w 12 województwach w kraju, posiada 51 własnych i kilkanaście współpracujących oddziałów obsługi ubezpieczeń.

- Dlaczego zaangażowaliście się w RowerON?

Działając od lat zgodnie z naszą misją, staliśmy się gwarantem bezpiecznych produktów i rzetelnej obsługi. W naszej działalności budujemy świadomość ubezpieczeniową. Czego wyrazem jest m.in. konsekwentne angażowanie się od lat w działania społeczne i charytatywne na rzecz społeczności lokalnych. Naszą działalność prowadzimy poprzez pracowników Oddziałów Obsługi Ubezpieczeń – szczególnie w zakresie pomocy poszkodowanym na skutek zdarzeń losowych. Jednocześnie chętnie uczestniczymy w różnego rodzaju projektach i inicjatywach związanych ze sportem, kulturą i szeroko rozumianym rozwojem lokalnym. Projekt RowerOn idealnie wpisuje się w tę filozofię, ponieważ poza promocją aktywnego stylu życia poprzez jazdę na rowerze pozwala na poznawanie walorów przyrodniczych i kulturowych regionu.

- Firm ubezpieczeniowych jest bardzo dużo. Jak zdobywa się zaufanie klientów?

Naszym klientom nie tylko zapewniamy najlepsze rozwiązania ubezpieczeniowe, ale także bezpieczeństwo w ich realizacji i pomoc w poruszaniu się po skomplikowanych procedurach odszkodowawczych. W efekcie nasi klienci nie tylko darzą nas zaufaniem, ale też w naturalny sposób stają się najlepszą formą reklamy i promocji GSU S.A. Bezpośredni kontakt z drugim człowiekiem to jeden z wyznaczników naszego sukcesu. Odnosi się to zarówno do kontaktów z klientami, jak i do relacji wewnątrz firmy.

- Ubezpieczenia to szerokie pojęcie. W czym się specjalizujecie?

Specjalizujemy się w sprzedaży grupowych i indywidualnych produktów ubezpieczeniowych, takich jak na życie, zdrowotnych, następstw nieszczęśliwych wypadków, odpowiedzialności cywilnej, zawodowej i w życiu prywatnym, pojazdów mechanicznych OC i AC, od następstw zdarzeń losowych mienia przedsiębiorstw i osób indywidualnych, innych dopasowanych do indywidualnych potrzeb klientów.

- Oferta szeroka. U innych ubezpieczycieli jest podobnie. Jak klient ma się w tym wszystkim zorientować?

Nasi klienci w ofercie otrzymują nie tylko produkt, ale również autentyczne poczucie bezpieczeństwa dla nich i ich rodzin. Co więcej zdając sobie sprawę, że w różnorodności ofert ubezpieczeniowych wiele osób nie potrafi samodzielnie wybrać tych najkorzystniejszych, firma stała się dla nich nawigatorem. Fundamentalną zasadą, którą kieruje się GSU S.A., jest bezpieczeństwo, które stanowi podstawową potrzebę każdego człowieka.

Tekst sponsorowany