Poniedziałek, 1 lipca 2024

imieniny: Haliny, Mariana, Klarysy

RSS

Urzędnicy dostarczą mieszkańcom decyzje w sprawie podatku od nieruchomości

19.02.2021 11:14 | 0 komentarzy | ż

Od 19 lutego do 7 marca potrwa akcja doręczania mieszkańcom decyzji w sprawie podatku od nieruchomości na 2021 rok. Decyzje będą doręczane przez pracowników Urzędu Miasta Racibórz.

Urzędnicy dostarczą mieszkańcom decyzje w sprawie podatku od nieruchomości
Wiesz coś więcej na ten temat? Napisz do nas

Do rozniesienia pracownicy urzędu mają ok. 13 i pół tysiąca decyzji podatkowych. Odbierający pismo potwierdza doręczenie pisma własnoręcznym podpisem, ze wskazaniem daty doręczenia*. W przypadku nieobecności adresata w mieszkaniu, pisma doręcza się za pokwitowaniem pełnoletniemu domownikowi.

W razie niemożności doręczenia decyzji w sposób wskazany wyżej, możliwy będzie osobisty odbiór decyzji w Urzędzie Miasta (I piętro, pokój 112) w terminie od 8 do 12 marca 2021 r. Po tym terminie niedoręczone decyzje będą ponownie wysyłane za pośrednictwem Poczty Polskiej lub gońców zewnętrznych tutejszego urzędu**.

Uwaga! Pracownicy Urzędu roznoszący decyzje podatkowe, nie mogą pobierać od mieszkańców jakichkolwiek kwot pieniężnych. Podatki mogą być uiszczane przelewem na konto urzędu lub w kasach Urzędu Miasta, a także w urzędzie pocztowym, w którym nie jest pobierana prowizja.

źródło: UM Racibórz, oprac. ż


* Jeżeli odbierający pismo nie może potwierdzić doręczenia lub uchyla się od tego, doręczający sam stwierdza datę doręczenia oraz wskazuje osobę, która odebrała pismo i przyczynę braku jej podpisu.

** Jeżeli doręczyciel nie będzie miał w dalszym ciągu możliwości doręczenia decyzji wówczas  pismo złożone zostanie na okres 14 dni w Urzędzie Miasta. Adresata zawiadamia się dwukrotnie o pozostawaniu pisma w określonym miejscu. Powtórne zawiadomienie następuje w razie niepodjęcia pisma w terminie 7 dni.