środa, 27 listopada 2024

imieniny: Waleriana, Wirgiliusza, Ody

RSS

Do Wydziału Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta Żory umówisz się przez internet

01.12.2020 12:43 | 0 komentarzy | AgaKa

Chcesz zarejestrować samochód, odebrać prawo jazdy, a może wymienić dowód osobisty? Już od dziś można zarezerwować termin wizyty w Wydziale Spraw Obywatelskich żorskiego Urzędu Miasta przez internet, poprzez system kolejkowy. Umożliwia on rezerwację dogodnego dla klienta terminu oraz godziny wizyty w prosty i szybki sposób.

Do Wydziału Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta Żory umówisz się przez internet
System kolejkowy zapewnia lepszą organizację pracy i wyższy standard obsługi klienta
Wiesz coś więcej na ten temat? Napisz do nas

- System kolejkowy zapewnia lepszą organizację pracy i wyższy standard obsługi klienta. Dodatkowo pozwala na ograniczenie kontaktów z innymi, zgodnie z obowiązującymi zasadami bezpieczeństwa. Klienci unikną również niepotrzebnych stresów związanych z oczekiwaniem na obsługę. Wprowadzenie nowoczesnych rozwiązań przyniesie korzyści zarówno klientom, jak i pracownikom urzędu - mówi Krystyna Porwolik, Kierownik Referatu Komunikacji Wydziału Spraw Obywatelskich.

Aby internetowo zarezerwować wizytę w Wydziale Spraw Obywatelskich, należy skorzystać z formularza dostępnego TUTAJ. Następnie, należy wskazać rodzaj sprawy, którą chcemy załatwić, wybrać datę i godzinę wizyty oraz wypełnić wymagane pola. System pozwala na wybranie jednej z czterech usług:

  • Rejestracja Pojazdu,
  • Prawa Jazdy,
  • Dowody Osobiste,
  • Ewidencja Ludności.

Po kliknięciu pola „Zarezerwuj” wyświetli się potwierdzenie i numer rezerwacji. W przypadku wpisania adresu email, potwierdzenie zostanie wysłane na skrzynkę mailową.

W dniu zaplanowanej wizyty, należy przybyć do budynku Urzędu Miasta Żory przy ul. Rynek 9 przed umówioną wizytą i pobrać bilet, wpisując numer rezerwacji na automacie biletowym, znajdującym się przed głównym wejściem do Wydziału Spraw Obywatelskich. Po wpisaniu numeru rezerwacji automat biletowy wydrukuje bilet, z którym należy oczekiwać na wywołanie numeru. Numer biletu wyświetli się na ekranie nad odpowiednim stanowiskiem obsługi oraz będzie wywołany przez pracownika urzędu. W przypadku niezgłoszenia się klienta do wyznaczonego stanowiska, bilet zostanie anulowany.