Do rybnickiego ZUS-u dzwonią nawet z Chicago. W poniedziałek ruszają dyżury telefoniczne
Konsultacje telefoniczne z ekspertami ZUS cieszą się dużym zainteresowaniem klientów. Dzwonią osoby nie tylko z terenu działalności rybnickiego ZUS, ale z różnych stron Polski, a nawet z Chicago. Dlatego też Oddział ZUS w Rybniku postanowił uruchomić kolejne dyżury telefoniczne, które odbywać się będą w terminach od 30 listopada do 4 grudnia. Tematyka szkoleń od emerytur, zasiłków, po sprawy związane z obsługą konta na Platformie Usług Elektronicznych.
- Jak zwykle przy telefonie zasiądą nasi eksperci, którzy podpowiedzą, wyjaśnią i doradzą naszym świadczeniobiorcom i ubezpieczonym. Warto skorzystać z ich wiedzy, bo dzięki temu będziemy mogli z większą świadomością podjąć odpowiednie decyzje w zakresie swojej przyszłości emerytalnej, jak też innych spraw. Serdecznie zapraszamy do udziału w naszych przedsięwzięciach, bez wychodzenia z domu, bez narażania się na kontakt z innymi, bo wszystkie interesujące na zagadnienia możemy uzyskać podczas rozmowy telefonicznej - zachęca Beata Kopczyńska, regionalny rzecznik prasowy ZUS województwa śląskiego.
Dyżury odbywać się będą pod nr telefonu 727 690 825 w godzinach od 10.00 do 13.00 w tematach:
- 30 listopada - kompletowanie dokumentacji do wniosków emerytalno-rentowych,
- 2 grudnia - funkcjonalność Platformy Usług Elektronicznych dla płatników składek i ubezpieczonych,
- 3 grudnia - ustalanie wysokości emerytury dla osób z rocznika 1953 w związku ze zmianą ustawy o emeryturach i rentach,
- 4 grudnia - zasiłki chorobowe w okresie pandemii.
źródło: ZUS
Ludzie:
Beata Kopczyńska
Regionalny rzecznik prasowy ZUS województwa śląskiego