środa, 27 listopada 2024

imieniny: Waleriana, Wirgiliusza, Ody

RSS

Blokada po trzech latach. Lepiej sprawdzić "elektroniczną portmonetkę"

30.08.2018 06:50 | 0 komentarzy | mak

Elektroniczne tablice informacyjne, e-bilet, nowoczesny sposób zarządzania taborem - w 2018 roku minęły trzy lata od wejścia w życie Elektronicznego Systemu Obsługi Pasażerów, na który Międzygminny Związek Komunikacyjny otrzymał środki unijne. Z tego powodu MZK przypomina pasażerom, że warto sprawdzić swoją "elektroniczną portmonetkę".

Blokada po trzech latach. Lepiej sprawdzić "elektroniczną portmonetkę"
Wiesz coś więcej na ten temat? Napisz do nas

Środki gromadzone na e-bilecie typu „elektroniczna portmonetka” dostępne są przez 36 miesięcy od ostatniego użycia karty. Po tym okresie są blokowane, a ich uruchomienie (przywrócenie) następuje - podobnie jak w przypadku telefonów komórkowych na kartę - po wpłacie nawet niewielkiej kwoty. - W 2018 roku minęły trzy lata od wejścia w życie Elektronicznego Systemu Obsługi Pasażerów, więc osoby niekorzystające z „elektronicznej portmonetki” od trzech lat mogą być blokadą zaskoczone. Przypominamy więc i prosimy o sprawdzenie dostępności zgromadzonych środków - informują pracownicy MZK.