Blokada po trzech latach. Lepiej sprawdzić "elektroniczną portmonetkę"
Elektroniczne tablice informacyjne, e-bilet, nowoczesny sposób zarządzania taborem - w 2018 roku minęły trzy lata od wejścia w życie Elektronicznego Systemu Obsługi Pasażerów, na który Międzygminny Związek Komunikacyjny otrzymał środki unijne. Z tego powodu MZK przypomina pasażerom, że warto sprawdzić swoją "elektroniczną portmonetkę".
Środki gromadzone na e-bilecie typu „elektroniczna portmonetka” dostępne są przez 36 miesięcy od ostatniego użycia karty. Po tym okresie są blokowane, a ich uruchomienie (przywrócenie) następuje - podobnie jak w przypadku telefonów komórkowych na kartę - po wpłacie nawet niewielkiej kwoty. - W 2018 roku minęły trzy lata od wejścia w życie Elektronicznego Systemu Obsługi Pasażerów, więc osoby niekorzystające z „elektronicznej portmonetki” od trzech lat mogą być blokadą zaskoczone. Przypominamy więc i prosimy o sprawdzenie dostępności zgromadzonych środków - informują pracownicy MZK.