Nowy pomysł Rybnika na promocję – serial w TVN
City placement, czyli Rybnik w serialu za 369 tys. złotych.
Głównymi elementami promocji Rybnika na arenie ogólnopolskiej był do tej pory koncert gwiazd i żużel. Być może niedługo to się zmieni. – Promocja miasta poprzez lokowanie produktu turystycznego Miasta Rybnika w serialu fabularnym emitowanym na antenie telewizji ogólnodostępnej, to nowy pomysł Urzędu Miasta na promocję. W ubiegłym tygodniu rozstrzygnięto przetarg na tzw. city placement. Ofertę złożyła telewizja TVN. Obecnie trwają procedury związane z podpisaniem umowy – informuje Agnieszka Skupień, asystentka prezydenta Rybnika.
Najnowsza produkcja telewizji TVN to serial medyczny z gatunku procedural (wokół głównych bohaterów w każdym odcinku pokazywany jest osobny przypadek medyczny), którego akcja będzie rozgrywać się właśnie w Rybniku. W całej serii serialu pojawią się ujęcia z miasta, a także padać będzie nazwa naszego miasta. Głównym obiektem serialu będzie kampus. W serialu zagra wielu znanych aktorów. Emisja odbędzie się jesienią w najlepszym czasie antenowym. Szczegóły na temat produkcji, w tym tytuł oraz obsadę podamy w późniejszym terminie. Za promocję miasta w serialu Rybnik zapłaci stacji 369 tys. złotych.
Telewizja TVN emitowała między innymi takie seriale jak: „ Przepis na życie”, „Prawo Agaty”, „Lekarze” czy „Druga szansa”.
Ludzie:
Agnieszka Skupień
Rzecznik prasowy Urzędu Miasta Rybnik.