Ile kosztuje promocja Raciborza na festiwalu Orange Kino Letnie?
Sopockie molo, Krupówki oraz Ekomarina nad jeziorem Niegocin to miejsca, gdzie po zachodzie słońca wyświetlane są największe produkcje kinowe. Poprzedza je m.in. emisja spotu reklamowego "Racibórz przyjazny rowerzystom".
Już po raz 8. w czasie wakacji zorganizowany został festiwal filmowy ORANGE KINO LETNIE, który odbywa się równocześnie w trzech miastach - w Sopocie, Zakopanem (codziennie) oraz w Giżycku (środy, czwartki). Przed każdym seansem odbywa się emisja raciborskiego spotu reklamowego - "Racibórz przyjazny rowerzystom".
- Dodatkowo w strefie widza udostępnione zostały leżaki z raciborskim logotypem przez cały okres trwania festiwalu. Dla zainteresowanych dostępne są również materiały informacyjne i promocyjne o Raciborzu, które można bezpłatnie otrzymać w punktach informacyjnych - informuje Magdalena Czech-Majer, kierownik Referatu Kultury, Sportu i Promocji w Urzędzie Miasta w Raciborzu.
Spot powstał dzięki współpracy Miasta Racibórz, Raciborskiej Wytwórni Rowerów i zespołu tanecznego SKAZA. Miasto Racibórz partycypowało w kosztach przedsięwzięcia, pokrywając koszty produkcji spotu oraz zakupu 45 leżaków. Muzykę do spotu wyprodukował raciborski producent Anton Dariusz Skowyra.
- Spot promujący aktywny wypoczynek w Raciborzu z wykorzystaniem miejskich rowerów i tańca promowany jest na festiwalu, który odwiedza ponad 100 tysięcy ludzi z całej Polski, jak również turystów zagranicznych - informuje Anita Tyszkiewicz-Zimałka z UM Racibórz.
Koszty ponoszone przez miasto Racibórz podczas festiwalu Orange Kino Letnie w dniach 1.07-31.08 wynoszą 11 000 zł (brutto). Umowa obejmuje:
- produkcję 35 sekundowego spotu "Racibórz przyjazny rowerzystom" wraz z prezentacją filmu przed każdym seansem filmowym ORANGE KINO LETNIE oraz podczas Gali Diamentowego Klapsa,
- zakup 45 leżaków z logo "Racibórz przyjazny Rowerzystom" (projekt logo i leżaki własnością miasta) wraz z ich ekspozycją w strefach widza w Sopocie, Zakopanem i Giżycku,
- dystrybucję ulotek promocyjnych miasta Racibórz w czasie trwania festiwalu w określonych terminach.
Komentarze
2 komentarze
Ciekawe czy kasa na promocję przystani poszła na tę produkcję?
Film promuje jazdę na rowerze w miejscach, w których jazda rowerem grozi otrzymaniem mandatu karnego. Oto prawdziwa twarz miasta przyjaznego rowerzystom. Jest to płyta rynku i ten betonowy pomnik nad Odrą. Mam nadzieję, że nie umknie to Bożydarowi; )