Niedziela, 2 czerwca 2024

imieniny: Erazma, Marianny, Marzanny

RSS

PKP Intercity rozda podróżnym 280 tys. jabłek [40 ton]

05.09.2014 13:13 | 0 komentarzy | ż

Na pasażerów pociągów Express InterCity czeka smaczna i zdrowa niespodzianka. PKP Intercity rozda podróżnym ponad 280 tys. jabłek. Akcja ruszy 9 września br.

PKP Intercity rozda podróżnym 280 tys. jabłek [40 ton]
Wiesz coś więcej na ten temat? Napisz do nas

- PKP Intercity i WARS kontynuują działania mające na celu promowanie polskich produktów spożywczych - informują pijarowcy spółek. Tym razem przewoźnik poczęstuje pasażerów jabłkami z rodzimych sadów – w pociągach Express InterCity rozda 280 000 owoców, co stanowi około 40 ton. Każde jabłko zostanie oklejone specjalnym znaczkiem.

W ramach akcji przewoźnik chce promować zdrowe przekąski, doskonale sprawdzające się, np. w podróży. - Jabłka to wciąż niedocenione owoce. Korzystnie wpływają na proces trawienia i są niskokaloryczne - 100 gram jabłek to tylko 40 kcal. Ponadto ze względu na dużą zawartość błonnika hamują apetyt, a spożycie 1-2 owoców dziennie zmniejsza o kilka procent ryzyko zawału serca oraz pozytywnie wpływa na podwyższenie dobrego cholesterolu oraz redukcję złego – podkreśla dietetyk, Anna Jelonek. - Jabłka zawierają wiele witamin m.in. A, C, E i witaminy z gr. B oraz składniki mineralne.

Akcja promująca polskie owoce rozpocznie się 9 września i potrwa do wyczerpania zapasów. Jabłka będą rozdawać stewardzi WARS.

- Cieszymy się, że nasi klienci będą mogli spróbować tych smacznych i zdrowych owoców. Mamy nadzieję, że akcja wspierająca polskich sadowników spotka się z ciepłym przyjęciem wśród pasażerów - mówi Paweł Dudek, prezes zarządu WARS S.A. Zależy nam na tym, aby akcja dotarła do szerokiej grupy odbiorców - dodaje.

PKP Intercity i WARS od ponad roku promują polskie produkty spożywcze. W ubiegłym roku przewoźnik włączył się do kampanii „Kujawsko-pomorska gęsina na św. Marcina”. W ramach akcji w pociągach PKP Intercity Berlin-Warszawa-Express obsługa WARS częstowała wszystkich podróżnych koreczkami z półgęska. Odbiór pasażerów był pozytywny, stąd pomysł na kontynuację akcji.

źródło: PKP Intercity