@zxc - cierpisz chyba na jakąś antyrybnicką fobię... Decyzje odnośnie różnych szlaków i linii zapadały kiedyś albo w siedzibach zakładów albo w centrali, na pewno nie w Rybniku. Owszem, w Rybniku jest sekcja ale zajmuje się głównie naprawami usterek, kadrami, zarządzeniem ruchu i utrzymaniem linii, posterunków czy przejazdów. Nie zapadają tam jednak żadne decyzje związane z likwidacją czegokolwiek. Rybnik Towarowy to miejsce pracy dla kilkuset ludzi i bardzo dobrze, że mamy taki dobrze położony "pępek" dzięki któremu sporo ludzi z całego regionu ma pracę. Natomiast jeśli chodzi o tory postojowe to nie wiesz o czym piszesz bo tak się składa, że nawet na tak ważnej stacji jaką jest Rybnik skąd odchodzi w zasadzie 5 linii i gdzie krzyżują się różne trasy - conajmniej 3 tory są nieczynne i też powoli zarastają! Powiedz mi jak likwidacja linii Wodzisław-Zebrzydowice powodowałaby aby na tym skorzystał Rybnik Towarowy? Jeśli piszesz o jakichś teoriach spiskowych musisz wiedzieć że ktoś może domagać się konkretu. Inaczej można uznać je za kompletne głupstwa. Co do koszenia - to pytanie, dlaczego w wielu zakładach PKP PLK dba się o to aby torowiska nie zarastały, a zakład w Tarnowskich Górach ma to kompletnie gdzieś?
Napisany przez Arteks, 12.04.2015 18:55
Najnowsze komentarze