Projektujemy etykiety na kosmetyki! Sprawdź, jak przyciągnąć uwagę odbiorców
Produkt bez etykiety nie ma prawa istnieć. Zasada ta obowiązuje szczególnie wtedy, gdy mówimy np. o kosmetykach. Zainteresowani kupnem konsumenci dzięki etykiecie mogą zapoznać się ze składem preparatu oraz jego przeznaczeniem. Jednak czy na etykiecie produktowej powinny znaleźć się tylko i wyłącznie „suche” informacje? Jeśli zależy Ci na sprzedaży, to odpowiedź na to pytanie jest jak najbardziej negatywna. Przeczytaj krótki artykuł i zobacz, jak powinien wyglądać projekt etykiety zachęcający do zakupu!
Etykieta na kosmetyki od strony technicznej, czyli sprawdź, czego nie możesz pominąć
Etykieta produktu kosmetycznego pełni dwa zadania. Po pierwsze musi zawierać informacje wymagane przez obowiązujące przepisy. Po drugie swoim wyglądem musi przyciągać uwagę Klientów. Zanim przejdziemy do kwestii wizualnych, skupmy się na wymogach, o jakich bez wątpienia nie możesz zapomnieć. Na etykiecie powinna się znaleźć przede wszystkim nazwa kosmetyku, a także dane producenta. Równie ważna jest data przydatności. Co więcej, należy umieścić pełen skład, tak aby osoby zainteresowane mogły sprawdzić wszystkie składniki użyte do produkcji. Nie bez znaczenia jest również sposób użycia oraz prawidłowe przechowywanie, które chroni m.in. przed zepsuciem kosmetyku. Dodatkowo na etykiecie powinny zostać uwzględnione funkcje preparatu. Na koniec pozostawiliśmy najważniejsze! Jeśli produkt nie jest przeznaczony dla pewnej grupy odbiorców np. kobiet w ciąży umieść tę informację na etykiecie! W ten sposób zadbasz o zdrowie konsumentów, a tym samym zabezpieczysz się przed poważnymi konsekwencjami!
Czytelna i wpadająca w oko etykieta? Postaw na wyjątkowy design wyróżniający się na tle innych
Kiedy kwestie techniczne zostały omówione, czas skupić się na doznaniach wizualnych. Nie ulega wątpliwości, że konsumenci przywiązują dużą wagę do wyglądu produktów. Oczywiście mamy swoje ulubione marki kosmetyczne. Jeśli jednak nowa firma postawi na atrakcyjnie wyglądające etykiety, to zwiększa się prawdopodobieństwo, że Klienci zdecydują się na wypróbowanie nowego preparatu. Warto, aby przy tworzeniu projektu skupić się na dwóch ważnych kwestiach. Przede wszystkim mowa tutaj o trendach. Minimalistyczne etykiety wypierane są przez kolorowe i dobrze rzucające się w oczy i na odwrót. Projektując, spójrz, która wersja aktualnie cieszy się popularnością. Drugiem elementem jest grupa odbiorców. Twoje kosmetyki są przeznaczone dla młodzieży? W takim razie kolorowe etykiety z zabawnymi hasłami reklamowymi będą strzałem w dziesiątkę. Jeśli jednak skupiasz się na starszych, eleganckich kobietach i mężczyznach wybierz stonowane odcienie i układ kojarzący się z luksusem. Jeśli potrzebujesz w tej kwestii pomocy, odwiedź stronę etykieta.info.pl. Doświadczenie specjaliści z wykorzystaniem nowoczesnych programów pomogą Ci w stworzeniu projektu spełniającego Twoje oczekiwania. Co więcej, firma Grafpress zajmuje się również wydrukiem. Sam wybierasz, na jakim papierze ma zostać wydrukowana etykieta, aby jak najlepiej pasowała do kosmetyku. Sprawdź koniecznie i już teraz poznaj warunki współpracy!
Materiał zewnętrzny
Najnowsze komentarze