Piątek, 27 grudnia 2024

imieniny: Jana, Żanety, Fabioli

RSS

Dowiedz się, jakie umiejętności powinien posiadać dobry specjalista SEO i Google Ads!

11.04.2023 15:40 | 0 komentarzy | MK

SEO i Google Ads to jedne z najpopularniejszych działań internetowych, dzięki którym jako sprzedawca możesz podwoić, a nawet potroić swoje dotychczasowe zyski osiągnięte z prowadzenia sklepu online. W końcu samo posiadanie strony internetowej to nie wszystko - należy uczynić ją (i znajdujące się tam produkty) widocznymi. Wszystko to wymaga odpowiednich działań podyktowanych wiedzą i doświadczeniem; właśnie z tego powodu tak wiele firm decyduje się na współpracę ze specjalistami. Ekspercka wiedza i doskonała znajomość mechanizmów wpływających na pozycję strony internetowej w Google minimalizuje ryzyko popełnienia błędów i tym samym czyni zlecającego prace nad witryną spokojniejszym. Jak każdy zawód, również specjalista SEO czy Google Ads powinien posiadać kilka ważnych cech i predyspozycji, które w dużej mierze wpływają na jakość jego pracy.

Dowiedz się, jakie umiejętności powinien posiadać dobry specjalista SEO i Google Ads!
Wiesz coś więcej na ten temat? Napisz do nas

SEOwcy i specjaliści PPC - prawdziwi ludzie renesansu. Co wyróżnia ich na tle reszty?

 SEO, czyli Search Engine Optimization, to inaczej optymalizacja stron www pod kątem wyszukiwarek internetowych. To właśnie na barkach SEOwca spoczywają prace nad stroną internetową, w celu uczynienia jej bardziej widoczną w rankingu wyszukiwań Google. Dobry specjalista musi więc wykazywać się konkretną wiedzą techniczną z zakresu optymalizacji; obecnie wymaga się od ekspertów wiedzy na temat języków programistycznych, schematów działania robotów Google czy algorytmów wyszukiwarki. Działania techniczne SEO obejmują kodowanie strony, link building, a także analitykę internetową. W Google nic nie dzieje się przypadkiem, a zadaniem opiekuna SEO jest szybkie wykrywanie zmian i przeciwdziałanie spadkowi strony na niższe miejsce w rankingu. SEO jest nieodłącznym elementem pozycjonowania stron, które również znajduje się w obrębie działań eksperta. Podobnie jest ze specjalistami PPC obsługującymi kampanie Google Ads; nie można zostać nimi od razu. Ekspert SEM musi znać i rozumieć działanie narzędzi Google, a także być na bieżąco z trendami w sieci. W końcu jego zadaniem jest umiejętny dobór kampanii reklamowych, mających przynosić klientom zyski i uczynić oferowane przez nich przedmioty czy usługi widocznymi dla setek, a nawet tysięcy, internautów. Droga do obu stanowisk jest wymagająca - ciągłe zmiany jakie następują w sieci wymagają stałych aktualizacji wiedzy.

 Odkryj więcej szczegółów czym są usługi pozycjonowania w Afterweb

“Jako usługi pozycjonowania określa się wszystkie działania, które mają jeden cel – zwiększyć widoczność w sieci i zasięgi wśród odbiorców. Priorytetową rolę odgrywają w tej kwestii wpisywane przez użytkowników frazy kluczowe, na które będzie pozycjonowana strona. Co więcej, w ramach usługi prowadzony jest również link building polegający na pozyskiwaniu wartościowych odnośników kierujących do witryny. Szereg koniecznych do podjęcia działań wymaga również stałej kontroli mającej na celu niwelowanie nieprawidłowości oraz dopasowywanie strategii do wprowadzanych zmian.”

 Pełniejsze omówienie źródło: https://afterweb.pl/uslugi-pozycjonowania

 Ekspert prawdę Ci powie! Czyli czego NIE USŁYSZYSZ od prawdziwego specjalisty

 Szukasz specjalisty, który wzniesie stronę wysoko ponad konkurencję? A może zajmie się reklamą produktów w sieci? Niezależnie od tego, kogo potrzebujesz, musisz zapamiętać jedno - nigdy nie masz pewności co do osiągnięcia wymarzonych efektów w określonym czasie. Oznacza to tyle, że prawdziwy ekspert od reklamy internetowej nie określa dokładnej daty osiągnięcia celu. Pozycjonowanie stron i kampanie Google Ads często rządzą się czynnikami zupełnie niezależnymi od pracy specjalisty; wśród nich wymienia się prace konkurencji, budżet przeznaczony na daną reklamę czy zmieniające się preferencje Google co do wartościowania stron internetowych. Agencja obiecuje, że w ciągu miesiąca trafisz na sam szczyt wyszukiwarki? Uciekaj!

Materiał zewnętrzny