Sprawdziliśmy, ile Racibórz zapłaci za promocję w telewizji
Spot promujący raciborskie tereny inwestycyjne zostanie wyemitowany w stacjach o zasięgu lokalnym, regionalnym i ogólnopolskim.
1 czerwca ruszyła kampania promująca Racibórz w telewizji. Spot zostanie wyemitowany w sumie 241 razy: 50 razy w TVP 3, 50 razy w RTK (Raciborska Telewizja Kablowa), 51 razy w TVN 24 oraz 90 razy w Polsat News.
- Kwota przeznaczona na tę formę promocji wynosi 130 273,07 zł. Jednakże aż 84 procent tej sumy stanowi dofinansowanie ze środków zewnętrznych - poinformował nas Leszek Iwulski, rzecznik prasowy w Urzędzie Miasta Racibórz.
Komentarze
3 komentarze
RTK chyba nie ma zasięgu ogólnokrajowego , a emisja spotu 50 razy,prawie jak stacje o zasięgu ogólnokrajowym- to mnie zadziwia, do kogo do dotrze? To już portale miejskie, chyba większą oglądalność mają w zakresie lokalnym i ogólnopolskim :)
@farsa, Raciborska Telewizja Kablowa.
RTK- co to za stacja?