Mężczyźni krytyczniej niż kobiety patrzą na wodzisławski urząd miasta
1070 klientów wodzisławskiego magistratu zostało poproszonych o wypełnienie szczegółowej ankiety, która miała zbadać ich satysfakcję z działania urzędu.
Ankieta
zobacz wszystkieJak oceniasz własną satysfakcję z poziomu usług wodzisławskiego urzędu miasta? (w skali szkolnej, od 1 do 6)
W marcu br. w wodzisławskim magistracie, w ramach projektu "Benchmarking – narzędzie efektywnej kontroli zarządczej w urzędach miast na prawach powiatu, urzędach gmin i starostwach powiatowych" prowadzonego przez Śląski Związek Gmin i Powiatów przeprowadzono badanie satysfakcji klientów.
- Celem badania była poprawa jakości usług publicznych przez wzrost efektywności systemów zarządzania. Narzędziem wykorzystywanym w badaniu był kwestionariusz ankiety składający się łącznie z 30 pytań o charakterze otwartym i zamkniętym. Badanie przeprowadziła firma Biostat na losowej próbie 1070 klientów Urzędu Miasta w Wodzisławiu Śląskim - informuje o szczegółach ratusz.
Poniżej w formie graficznej przedstawiamy wybrane fragmenty badania.
Ocena ogólnego poziomu świadczenia usług przez UM Wodzisławia Śląskiego według płci respondentów (kliknij, aby powiększyć).
Ocena czytelności informacji o zasadach załatwiania spraw w UM Wodzisławia Śląskiego według płci respondentów (kliknij, aby powiększyć).
Ocena poszczególnych elementów jakości obsługi interesantów UM Wodzisławia Śląskiego (kliknij, aby powiększyć).
Całość opracowania dostępna jest pod TYM LINKIEM (dokument PDF).