do tłoczek linia lk159 i lk170 nie była robiona na 60 km/h a na 80-120 były to linie pierwszorzędne można sobie sprawdzić. Po drugie ja nie piszę, że ta linia ma mieć 160-250 a 100-160 co jest wykonalne bez większych korekcji. A wykorzystać należy ślady linii aby nie wysiedlać ludzi, dodatkowo na tych odcinkach co pokazałem nie ma problemu ze szkodami górniczymi. A wiadomo, ze najbardziej logiczną szybka linią kolejową Katowice Ostrawa jest linia prosta przechodząca przez Bogumin (pokrywa się z dotychczasową linią po czym obok A1 przez Wilchwy Świerklany Żory Rówień Palowice Łaziska Brada Mikołów Goj Katowice Panewniki i Katowice około 70 km tego jest z małymi korekcjami 75 km gdzie matoły do Jastrzębia Z Katowic wytyczyli linię około 75 km no ale na wszelką cenę chcą uszczęśliwić Jastrzębie Zdrój tylko po co jak to jest głupie ekonomicznie i technicznie itd. A tak nawiasem spytał ktoś mieszkańców czy wiedzą ze 80-90% to będzie wykorzystywane w transporcie towarowym wiec nie wiem czy dobry pomysł przez środek miasta Jastrzębie puszczać tyle towarów?
Napisany przez cocolino, 28.02.2020 21:28
Najnowsze komentarze