@kolejar - paradoksalnie na razie twoje malkontenctwa i żale się nie sprawdziły, a nie nasze informacje. Najpierw nie wierzyłeś że dojdzie do remontu linii 158, potem że przetarg nie będzie rozstrzygnięty i że zabrakło kasy. Okazuje się że w niczym nie miałeś racji! Na twoim miejscu honorowo bym się zamknął bo nie dość że nudzisz i niczego nie wnosisz do dyskusji to dodatkowo nie masz w niczym racji. @zxc - między Rybnikiem a Leszczynami rzekłbym że jest świetnie (swoją drogą wczoraj do elektrowni jechała z Rybnika skrajnia z jakimś transformatorem - nawet sieć trakcyjna musiała być wyłączona i ruch jednotorowy wprowadzony na czas przejazdu tego niezwykłego ładunku na 16-osiowej platformie). Tam nie ma żadnych problemów z ruchem. Obawiam się o trasę w kierunku Żor bo jej stan jest tragiczny. ;( Linia 149 jest potrzebna do różnych celów, przede wszystkim ograniczenia objazdowych tras jakie teraz są, także dla ruchu w kierunku Chałupek ale przede wszystkim PKP PLK zdaje sobie sprawę z tego, że nie jest możliwe remont linii z Rybnika w kierunku Raciborza/Kędzierzyna bez reaktywacji linii 149. Poza tym w sprawie linii 149 bardzo mocno lobbuje Cargo, JSW i Kompania Węglowa.
Napisany przez Arteks, 04.04.2014 10:22
Najnowsze komentarze