Dzięki Arteks za nakreślenie sytuacji w węźle rybnickim. A czy mógłbyś jeszcze tak krótko oszacować jak wygląda z przepustowością pomiędzy Rybnikiem Towarowym, Rybnikiem a Leszczynami? Mam tutaj na myśli głównie stację Rybnik i odcinek pomiędzy Rybnikiem Towarowym a Leszczynami. Czy może on przyjąć w całości ewentualnie dodatkowy ruch z linii 149 i 169 jaki może iść na Czechy? Obawiam się że może być ciężko z przejazdem większej ilości składów przez sam Rybnik po pierwsze z uwagi na remont 149 a po drugie kiedy zacznie się remont w Zebrzydowicach. Linia 158 po remoncie będzie miała większą prędkość i przepustowość niż obecnie więc można spodziewać się większego ruchu zarówno towarowego jak i pasażerskiego.
Napisany przez zxc, 03.04.2014 20:27
Najnowsze komentarze