Oczywiście na bazie lini 158 i 149 można stworzyć doskonały korytarz transportowy północ-południe do Chałupek, podobnie jaki instnieje z Chałupek przez Racibórz-Opole do Szczecina i Świnoujścia. Gdyby była wola ze strony rządowej i PKP to Chałupki miałyby szanse stać się jednym z największych terminali kolejowych w Polsce. Do tego potrzeba w pierwszej kolejności, remontu odcinka z Leszczyn do Zabrza Makoszów (149), wtedy przejazd z portów w Gdyni czy Gdansku może odbywać się z Bytomia przez Zabrze do Rybnika-Wodzisławia i Chałupek. Szkoda tylko, że nikt na górze tego nie dostrzega. @labamba marketu może w Tychach nie zrobią, ale jeśli faktycznie "wywożą" fabrykę to nic dobrego nie zwiastuje. Przestój przestojem ale wywożenie fabryki to już poważny cios.
Napisany przez expert, 16.07.2013 08:44
Najnowsze komentarze