Poniedziałek, 29 lipca 2024

imieniny: Marty, Olafa, Beatrycze

RSS

Punkt obsługi zamiast banku

23.09.2008 00:00
W rydułtowskim Urzędzie Miasta otwarto punkt obsługi mieszkańca
Punkt mieści się na parterze, w miejscu, gdzie przez wiele lat był oddział banku PKO.  Zlokalizowano tutaj referat meldunkowy, ewidencję ludności i kancelarię. W najbliższych dniach przeniesiony będzie także punkt kasowy, który mieścił się na drugim piętrze. Urzędnicy zapewniają, że teraz każda osoba będzie mogła uzyskać pomoc w skierowaniu konkretnej sprawy do odpowiedniego wydziału, pracownicy pomogą wypełnić formularze, a także sprawdzą i powiedzą  na jakim etapie jest zgłoszona do urzędu sprawa. Wszystko bez konieczności pokonywania kolejnych pięter.
 Na miejsce dotychczasowej siedziby referatu meldunkowego i ewidencji ludności, czyli naprzeciw obecnego punktu obsługi mieszkańca, przeniesiona będzie geodezja i architektura.
 – To najczęściej odwiedzane przez naszych klientów miejsca. Lokalizacja ich wszystkich na parterze z pewnością ułatwi załatwianie spraw urzędowych – mówi Krzysztof Jędrośka, sekretarz UM.
 Modernizacja budynku UM  finansowana jest z kasy miasta. Remont wykonują pracownicy Zakładu Gospodarki Komunalnej.
(j.sp)
  • Numer: 39, (451)
  • Data wydania: 23.09.08