Jadąc do Ustronia mijamy ten lokal, ale nie w takim wydaniu. Tak zmieniła się restauracja amerykańskiej sieci
Ustrońska restauracja McDonald's przywdziała kubraczek. Po to, aby nakręcić tam reklamę słynnego Burgera Drwala. Zmiana nadaje lokalowi lokalny i unikatowy charakter.
Budowa ogromnej konstrukcji trwała kilkanaście dni. Informował o tym w mediach społecznościowych Paweł Sztefek, Radny Miasta Ustroń, po to, jak dodał, aby nagrać tam spot reklamowy.
Efekty prac pokazało z kolei Miasto Ustroń na Facebooku. - Pięknie - komentują internauci. Inni żartują, że to „ocieplenie wizerunku”. Nie brakuje też nawiązania do ogólnopolskiego problemu z zakupem opału. - Chyba próbują zaoszczędzić na ogrzewaniu - napisał kolejny komentujący.
- Spośród 500 restauracji McDonald’s w Polsce ta zlokalizowana w Ustroniu została wybrana do stworzenia reklamy najlepszego (według znawców) burgera z sieciówek fastfood - Burgera Drwala - wyjaśnia radny Sztefek.
Dla wielu osób pojawienie się w ofercie McDonald's kanapki Drwal jest symbolicznym rozpoczęciem sezonu zimowego. Choć sieć nie podaje szczegółów, internauci przypuszczają, że burgera z panierowanym serem będzie można kupić od środy 23 listopada. Nieoficjalnie mówi się też o pięciu wariantach: klasycznym, z kurczakiem, podwójnym, z żurawiną i na ostro.
A Wy czekacie na Drwala?
Komentarze
12 komentarzy
To nie na drwala tylko z promocji Ralfa
Komentarz został usunięty ponieważ nie jest związany z tematem
Komentarz został usunięty ponieważ nie jest związany z tematem
"Kolorami zmierzają w stronę "dumnych" grzeszników i sodomitów... "
A jakie sa kolory niegrzesznikow i niesodomitow?
Mysle wlasnie o kolorze nowego samochodu.
Kto normalny jedzie w gory jesc to byle gowno?
Kolorami zmierzają w stronę "dumnych" grzeszników i sodomitów...
To nie Ustroń tylko Skoczów.