Radna Szukalska sprawdza wydatki prezydenta Polowego na promocję
Szefowa klubu radnych "Niezależnych Michała Fity" zwróciła się z interpelacją do prezydenta Raciborza Dariusza Polowego, by podał i uzasadnił koszty kampanii miejskiej, jaką prowadzi w sprawie planowanych przezeń inwestycji.
Anna Szukalska chce poznać wszystkie koszty kampanii reklamowej pod nazwą „Czas na inwestycje” prowadzonej przez Dariusza Polowego (bilbordy, plakaty, radio, prasa, internet). - Proszę również o uzasadnienie celowości tego wydatku - napisała w interpelacji 14 grudnia. Zwykle radnym odpowiada się w ciągu dwóch tygodni. Odpowiedź prezydencka może być znana jeszcze przed sesją, zaplanowaną w magistracie na wtorek 29 grudnia (zdalnie).
W tej samej interpelacji przewodnicząca komisji rewizyjnej zapytała o wyszczególnienie zadań wraz z ich kosztami, przewidzianych w planie wydatków w projekcie budżetu na 2021 r. w dziale:
- 75075 Promocja jednostek samorządu terytorialnego, rozdz. 00-025/IPR Promocja, pozostałe zadania, na które zaplanowano 310 000 zł,
- oraz w rozdz. 00-216/EKS Rozwój turystyki w regionie, promocja gdzie zaplanowano 70 000 zł,
- i w rozdz. 00-246/EKS Prowadzenie Raciborskiego Centrum Informacji gdzie zaplanowano 177 000 zł;
a także w dziale:
- 75095 Pozostała działalność, rozdz. 00-026/IPR Wydział Informacji i Promocji, gdzie zaplanowano na to zadanie 90 000 zł
Ludzie:
Anna Szukalska
Radna Miasta Racibórz, Powiatowy Rzecznik Praw Konsumentów
Dariusz Polowy
Radny, były prezydent Raciborza
Komentarze
4 komentarze
A czy Pani Anna napisze jakie były kulisy wkręcenia brata do rady? Wygodna posadka? :)
A czy ten Darek jest sympatyczny?
bo chociaż zalet on nie ma licznych
to sympatyczny chyba jest?
Polowy powinien mieszkańcom wytłumaczyć się z tej umowy z Wacławczykiem: CRU-0017/20. To umowa na opracowanie koncepcji produktu turystycznego dla Miasta Racibórz. Kwota umowy to: 24 600,00 złotych dla ORINOKO-ART&TRAVEL Dawid Wacławczyk.
Ludzie potrzebują informacji. Bardzo dobra inicjatywa panie prezydencie.