@ SINcity Chiński rząd dotuje PRODUKCJĘ - tylko że w efekcie tysiące nowych tanich elektryków (aut, skuterów, rowerów) prosto z fabryki jest wywożonych od razu na składowiska złomu. Kolejnym problemem jest brak czynnych stacji ładowania - choć Chińczycy przodują w ich budowie. Na głównych autostradach i drogach powstają co 25 km (!) punkty ładowania nawet na 50-80 stanowisk (!). Tylko że większość jest nieczynna z powodu braku prądu. Choć do 2035 wybudują 15 elektrowni atomowych i z 10 elektrowni węglowych z kopalniami. A co w Polsce? Gdzie obiecane przez Morawieckiego milion Polskich aut IZERA? Gdzie obiecana elektrownia atomowa? UE wciska elektryki a jednocześnie wprowadza zakazy. W Norwegii elektrykiem nie wjedziesz na ŻADEN prom (i musisz jechać 200-600 km objazdem), Szwajcaria - coraz większe ograniczenia w ładowaniu elektryków (zapomnij o szybkich ładowarkach), Austria - już zamykają pierwsze tunele dla elektryków (docelowo WSZYSTKIE, podobnie zamierza to robić Szwajcaria), Niemcy - drastyczne ograniczenia w parkowaniu elektryków (zakaz parkowania przy i w budynkach) - musi być osobny wolnostojący garaż, zakaz wjazdu na parkingi piętrowe nad i podziemne (coraz więcej miast i landów), podobnie postępuje Anglia (choć nie jest w UE).
Napisany przez ~Obywatelka26, 12.08.2024 20:19
Najnowsze komentarze