Kolejne pierdzi stołki, które kasę będą pobierać, a kolej będzie leżeć i kwiczeć. Jedyne racjonalne połączenie kolejowe to połańczanie lk 159 lk170 Wodzisław Jastrzębie Graniczna i Moszczenica-Zebrzydowice z dorobieniem pętli graniczna obok podhalańskiej do lk170 z łącznicami miedzy nimi oraz linią przemysłową na JAS-MOS przyszłe centrum przeładunkowe. Brak szkód górniczych które dyskwalifikują Pawłowice-Jastrzębie Graniczna, połączenie Katowice w takcie minimum 2 godzinnym przez Wodzisław-Rybnik bez przesiadek i w 1:15, SKM Rybnik-Wodzisław-Jastrzębie, oraz połączenie Gliwice-Knurów-Leszczyny-Rybnik-Wodzisław-Jastrzębie-Zebrzydowice-Cieszyn oraz połączenie na Wisłę od Gliwice-Knurów-Leszczyny-Rybnik-Wodzisław-Jastrzębie-Zebrzydowice-Chybie-Wisła czy nawet przez Cieszyn
Napisany przez ~afro, 19.02.2019 10:37
Najnowsze komentarze