Kolej w Jastrzębiu ma sens jedynie jeśli odtworzy cie całą linie kolejową 159 i 170. Pociągi pasażerskie do Katowic z Cieszyna przetrasuje się przez Zebrzydowice - Jastrzębie - Pawłowice - Żory - Orzesze - Katowice i doda się ich tak żeby były w takcie 1-2 godzinnym. A dodatkowo wydłuży się SKM Rybnik-Wodzisław w dwie strony od Rybnika do Żor, a od Wodzisławia do Jastrzębia, albo najlepiej zamknie w pierścień przez Pawłowice w takcie 20-30 minut. Wtedy kolej będzie atrakcyjna czasowo i odciąży drogi, zarazem będzie wygodniejsza niż MZK, PKS Drabusy i busy. Dodatkowo taka siatka połączeń plus weekendowe i wakacyjne do np do Wisły zachęci ludzi do korzystania z niej szczególnie, że co ogłaszany jest smog kierowcy korzystają z pociągów Kolei Śląskich za darmo.
Napisany przez ~maziizam, 18.03.2018 00:41
Najnowsze komentarze