Przy darmowych przejazdach dla mieszkańców przychody z biletów mniejsze a utrzymywać MZK tak samo trzeba. Wodzisławiu zrobili po wyjściu z MZK - bilety normalne po 2 zł ulgowe 1 zł bez względu na czas przejazdu czy ilość przystanków nawet Wodzisław - Pszów Przewoźnik sprzedaje swoje bilety, kierowcy drukują z kasy. Kwota ze sprzedanych biletów pokrywa za usługę transportu przewoźnika, a różnica utargu z biletów jest rozliczana, teoretycznie jeśli w miesiącu sprzeda więcej niż miasto ma zapłacić to kasa idzie do miasta, a jeśli mniej to miasto wyrównuje kwotę. Zrobiono prosto i czytelnie dla wszystkich. Jedną linie obsługuje ten sam autobus i ci sami kierowcy, kierowca zna perfekcyjnie trasę i poznaje ludzi i ludzie jego, po paru miesiącach pracy kierowca jest traktowany jak znajomy czy sąsiad, wie gdzie trzeba trochę przyśpieszyć żeby zdążyć na przesiadkę, zwolnić żeby do niego wsiedli z przesiadki W jastrzębiu to jak w dżungli co dzień inny autobus, inny kierowca i wszystkie tabunami, i jak się im podoba, ludzie wyładują się na kierowcach, a oni na ludziach
Napisany przez ~Gość, 16.03.2016 18:34
Najnowsze komentarze