Parlamentarny Zespół ds. Obrony Wolności Słowa poinformował o wydatkach poszczególnych ministerstw i Kancelarii Prezesa Rady Ministrów w latach 2008-2012 na ogłoszenia i komunikaty w środkach masowego przekazu. Co szczególnie uderza, to aż 51% wydatków rządu w Gazecie Wyborczej. (...) Jak przedstawia Parlamentarny Zespołu ds. Obrony Wolności Słowa łącznie w latach 2008-2012 Gazeta Wyborcza zgarnęła aż 51,6% wydatków rządowych z publicznych pieniądzy, jeśli chodzi o ogólnopolskie dzienniki krajowe. Polityka zgarnęła 47% wydatków, a Newsweek 45%, jeśli chodzi o tygodniki. Natomiast jeśli chodzi o telewizje to wydatki kształtowały się bardziej równomiernie - 41% TVP, 33% Grupa TVN, zaś Polsat 15% za wskazany okres.
Napisany przez ~do do hejk, 09.09.2015 05:51
Najnowsze komentarze